I Tunes vast als ik mijn iPhone aansluit discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mij iPhone aansluit dan slaat I-Tunes geheel vast. Ik kan dan alleen nog maar via taakbeheer afsluiten. Zodra ik de iPhone los koppel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I Tunes vast als ik mijn iPhone aansluit
Als ik mij iPhone aansluit dan slaat I-Tunes geheel vast. Ik kan dan alleen nog maar via taakbeheer afsluiten. Zodra ik de iPhone los koppel van de PC doet i-Tunes het weer.
Ik heb al en ander kabeltje geprobeerd, zonder resultaat. Ook via het docking station werkt het niet. Ik gebruik I-Tunes 10. Iemand de gouden tip ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bij mij ook....
|
|
|||
|
|||
welke kabel gebruik je een orgineel van apple?
|
|
|||
|
|||
JA, origineel van Apple.
Iphone wordt wel gezien in windows explorer, kabel zit niet op USB hub of zo. Heeft altijd goed gewerkt, tot update naar itunes 10... |
|
|||
|
|||
misschien even opnieuw instaleren itunes 10 ik heb een 2g 3g 3gs en nergens prpblemen mee
|
|
|||
|
|||
Ook al geprobeerd geen resultaat...
|
|
|||
|
|||
probeer andere computer
|
|
|||
|
|||
op de laptop van mijn vriendin staat itunes 9.1 Als ik mijn Iphone aansluit begint die te mekkeren dat de telefoon alleen aangesloten kan worden op itunes 9.2 of hoger.
Zoals je zult snappen ga ik op die laptop (nog) geen itunes 10 zetten.... |
|
|||
|
|||
gisteren de hele avond en vanmorgen bezig geweest zonder resultaat, alles wat ik op internet vond werkte niet. Maar...net onder WinXP een nieuw account aangemaakt en itunes geinstalleerd, en wat denk je....juist! Vreemd maar waar, 't werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit | baharco | iTunes | 21 | 10-09-11 11:34 |
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload | merelvandooren | iPhone algemeen | 5 | 28-11-09 00:50 |
Connect to iTunes na update, hoor alleen het Windows geluid als ik de iPhone aansluit | jamy015 | iTunes | 4 | 09-03-09 18:19 |
Windows: I-tunes loopt telkens vast | djarend | iTunes | 11 | 11-11-08 16:08 |
Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen??? | alec m | iPhone algemeen | 5 | 16-04-08 14:26 |
|
|