Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt me niet om vanaf mijn eigen PC i-tunes op mijn I-phone te zetten. Ik heb bij iemand anders geprobeerd i-tunes vanaf een PC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload
Het lukt me niet om vanaf mijn eigen PC i-tunes op mijn I-phone te zetten. Ik heb bij iemand anders geprobeerd i-tunes vanaf een PC op mijn i-phone te zetten en dat lukte wel.
Wie weet hoe ik kan regelen dat dit ook vanaf mijn eigen PC lukt. De andere items worden wel gesynchroniseerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met: ''itunes op je iphone zetten"? Muziek, programma's o.i.d.? Wat krijg je van foutmelding?
|
|
|||
|
|||
Het hele programma itunes kan niet op je iphone gezet worden alleen op de PC, als je muziek,foto's en andere zaken bedoelt wat voorn foutmelding krijg je en wat doe je zoal.
omschrijf het de volgende x eens wat beter bijvoorbeeld alles bij naam, want Itunes op me Iphone zetten helpt ons niet helemaal, heb je overgens al eens de zoekfunctie gebruikt en zoek dan eens op het woord Itunes, misschien helpt het wellicht. |
|
|||
|
|||
Verduidelijking probleem
Het lukt niet om muziek vanaf mijn eigen PC op de i-phone te zetten. Er komt géen foutmelding. Het lukt wel vanaf een andere PC. Op mijn PC staat gewoon de recentste versie van I-tunes geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
uw eigen pc toch wel gemachtigd veronderstel ik?
|
|
||||
|
||||
heb je de optie 'muziek' wel geselecteerd om te synce met je iphone
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Krijg mijn smsn niet | pjc91 | iPhone algemeen | 6 | 17-06-10 18:24 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes | beertjedoos | iTunes | 3 | 01-07-09 22:41 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|