Krijg mijn smsn niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje, ik heb: iphone 2g met 3.1.2 software erop Aanbieder: Carrie 5.0 Modemfirmware: 04.05.04 Mijn provider is mobile vikings. Maar ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg mijn smsn niet
Ik heb een probleempje, ik heb:
iphone 2g met 3.1.2 software erop Aanbieder: Carrie 5.0 Modemfirmware: 04.05.04 Mijn provider is mobile vikings. Maar ik krijg mijn smsjes niet! Na een tijdje krijg ik ze dan wel(2 a 3 uur) maar wel allemaal tesamen. Weet er iemand wat ik moet doen? Of wat ik verkeerd doe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen, geen hulpvragen in de chat!
Heb je al eens een mailtje gestuurd naar de helpdesk van Mobile Vikings? Of misschien simpeler: heb je al eens een reboot of harde reset gedaan? Restore? |
|
|||
|
|||
Ja heb al een restore gedaan al paar keer. Heb al naar 3.1.3 en ook naar 3.0 maar blijft hetzelfde. Ja heb ook mail gestuurd naar mobile vikings maar sturen niet terug. Weet er iemand nog wat ik moet doen want het is wat irritant.
|
|
||||
|
||||
Bellen dan naar je provider. Als je op een mail wacht kan je nog wel ff wachten.
|
|
|||
|
|||
dus je denkt dat het ligt aan mijn provider?
Kan ik niets anders doen om dit te repareren? Alvast merci voe te antwoordne |
|
|||
|
|||
Misschien even een andere telefoon pakken? en het daar op proberen, dus je simkaart even verwisselen met een andere telefoon en het daarop proberen mocht je gelijk een smsje krijgen dan ligt het niet aan je provider, maar aan je Iphone.
is het ook niet zo dat je om de zoveel tijd verwisseld van plek, en dat je daar even geen bereik hebt en dan later toevallig wel? Anders dus even bellen met je Provider, een email kan het bedrijf altijd weg klikken en niet op reageren. |
|
|||
|
|||
Nee, gisteren heb ik moeten werken de hele middag op dezelfde plaats en heb dan opeens om 5 uur aal me smsjes gekregen dus weet ik het niet meer.
Kben wat radeloos! Het ligt niet aan mijn firmware ofzo of aan mijn modewfirmware ofzo? Heeft er iemand nog een oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Krijg mijn iPhone 3G fw 4.1 niet gejailbreaked? | Blauwoogje | Jailbreak | 2 | 17-11-10 21:38 |
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload | merelvandooren | iPhone algemeen | 5 | 28-11-09 00:50 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
ik krijg Anysim niet op mijn iphone HELP!? | Franky | Unlock [archief] | 3 | 02-11-07 16:05 |
|
|