Na update naar 4.0.2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar 4.0.2 data kwijt,foto's,contactgegevens. Reservekopie is er niet meer. Gekeken bij itunes instellingen voor laatste backups,maar daar staat niks meer aangegeven. Tips die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update naar 4.0.2
Na update naar 4.0.2 data kwijt,foto's,contactgegevens. Reservekopie is er niet meer. Gekeken bij itunes instellingen voor laatste backups,maar daar staat niks meer aangegeven. Tips die hier staan werken niet aangezien ik geen backup hen om terug naar te laten syncen. https://forum.iculture.nl/f8/ap...kopie-weg.html In prullenbak heb ik wel een restoregevonden iPhone2,1_4.0.2_8A400_Restore.ipsw Ben ik nu alles kwijt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update: Alle contacten weer gevonden via importeer simcontacts.
Nu nog de rest?Iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone: update naar 4.0.1 kan je terug naar 3.1.2 | henrie69 | Jailbreak | 0 | 21-07-10 01:00 |
iPhone vastgelopen na update naar 1.0 naar firmwareversie 2.0 | Sabwar | Archief | 1 | 21-09-08 23:43 |
Probemen naar update via Itunes naar 1.1.4 | buffel | Archief | 2 | 02-03-08 20:56 |
|
|