Geen geluid, wel met hoofdtelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij zijn iPhone is onlangs gevallen. Het ding werkt nog steeds maar hij heeft geen geluid meer. Heeft wel geluid als hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid, wel met hoofdtelefoon
Een vriend van mij zijn iPhone is onlangs gevallen. Het ding werkt nog steeds maar hij heeft geen geluid meer. Heeft wel geluid als hij zijn hoofdtelefoon insteekt. Wanneer ze bellen verstaat hij de persoon niet, enkel als hij de speaker functie opzet.
Kent iemand dit probleem en zo ja, kan hij er nog iets aan doen of mag zijn iPhone verticaal geklasseerd worden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik had dit net ook (met mijn gloednieuwe iPhone). Bij mij hielp het heel simpel om een general reset uit te voeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als gevonden, ff een search gedaan en een paar keer hoofdtelefoon uitgetrokken bij het spelen van een nummer
en werkt terug prima |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
Geen geluid, wel na herstart | mardydevries | iPhone algemeen | 2 | 19-06-10 18:59 |
Wel geluid geen beeld. | Jaspernl | iPhone algemeen | 2 | 09-05-09 18:22 |
Geluid via hoofdtelefoon klinkt helemaal verstoord | Cainnech | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 18:51 |
|
|