Mail verspringt naar Springboard binnen 1 seconde discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi - ik heb sinds een paar dagen een iPhone 114, werkte perfect na de jailbreak/unlock via Ziphone 2.6b. Echter een paar uur geleden had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail verspringt naar Springboard binnen 1 seconde
Hoi - ik heb sinds een paar dagen een iPhone 114, werkte perfect na de jailbreak/unlock via Ziphone 2.6b. Echter een paar uur geleden had ik een vastloper. Gerestored, opnieuw Ziphone gebruikt, alles weer geinstalleerd etc. Echter, Mail werkt niet meer, verspringt binnen 1 seconde naar Springboard. Al mijn mailinstellingen zijn perfect, maar toch werkt het niet. Ik heb dit forum afgezocht alsmede internationale fora, maar ik heb nog niet een eenduidig antwoord kunnen vinden. Zou iemand mij kunnen helpen?
Heb je een oplossing dan hoor ik het erg graag! Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door basbas; 28-03-08 om 23:58. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg trouwens in iTunes de melding: ..iTunes kan mail niet synchroniseren omdat iPhone synchronisatie afbreek (zoiets)...
|
|
||||
|
||||
Ik probeer BasBas te helpen. We hebben het volgende gedaan:
-in iTunes restore uitgevoerd naar 1.1.4 -vervolgens ZiPhone gedraaid ('Do it all') Maar het probleem blijft... Ik zou toch verwachten dat een restore van de firmware de iPhone min of meer in fabrieksstand zet en dat alles weer werkt zoals OTB, maar ook nu werkt de mailapplicatie niet. Heeft iemand een idee hoe we hem "zoveel mogelijk" terug in fabrieksstand kunnen krijgen? |
|
||||
|
||||
Je moet iets doen met mail.app met terminalvt00 op je iPhone, maar ik weet niet meer wat het was...Ik had dit probleem ook, en moest een command doen, en deed het daarna wel...Dus moet je ff zoeken naar 'Mail.app crash iPhone' ofzo...
Maar als je het probleem hebt zoals ik, kan het wel gefixt worden... |
|
||||
|
||||
zet je nadien je backups terug op je iphone?niet doen
iphone als nieuwe iphone aanmelden bij itunes na unlock en probleem zou opgelost moeten zijn
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
opgelost!
Thanks Truckdriver, dat was inderdaad de oplossing...
|
|
||||
|
||||
Niet goed genoeg gezocht hoor.
Is al een paar keer besproken op dit forum Heb dit trouwens ook voorgehad. Heb het opgelost via dit: fix voor mail en cookies in Safari Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies Laatst gewijzigd door Bomans; 29-03-08 om 20:33. |
|
||||
|
||||
Dit command bedoelde ik ja...Zo werkte het bij mij namelijk...
|
|
||||
|
||||
Da is een teken da mail crashed, vraag aan iemand anders de originele MobnileMail.app en copieer die gewoon na je applications map en herstart je iphone
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Of je kan gewoon SyncFix vaan de iClarified Repo installeren, werkt ook en is gemakelijker..
|
||||
|
||||
Ha de Symlinks, ja ok. Das bij 1.1.4 iphone waar soms slechte symlink bij gebeurd, ok dan, ikke verkeerd.
|
|
|||
|
|||
door die syncfix is het bij mij ook gefixed (had een 1.1.1. OTB telkens geupdate en vervolgens restored van itunes..
iclarified repo is trouwens: installer.iclarified.com cheers! |
|
|||
|
|||
Hola Bomans,
Kun je voor mij als leek wellicht uitleggen waar en hoe ik die codes invoer? alvast bedankt Alejandro |
|
||||
|
||||
terminal.app of term-vt100 installeren via installer. app starten en commands invoeren en enter drukken.
|
|
|||
|
|||
Hi Croiman, als ik term-vt100 probeer te installeren krijg ik eerst may be unsafe to install, als ik dan install druk, dan krijg ik error, package download failed... HELP!!
gracias Alejandro |
|
||||
|
||||
andere source nemen, er staan er 2 of 3 in de installer.
|
|
||||
|
||||
De payload vt100 gebruiken via iliberty, kan prima op een reeds geunlocked systeem
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ben er nog niet helemaal uit, heb moeite om die vt100 te installeren... hoe kom ik aan iliberty?
gracias... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail komt alsnog binnen | jjrossi46 | iPhone algemeen | 8 | 31-01-11 10:07 |
Mail komt dubbel binnen | derks003 | iPhone algemeen | 3 | 20-11-09 18:24 |
icoontje op springboard verspringt | watch_ml | iPhone algemeen | 3 | 29-09-08 17:13 |
ik krijg geen mail binnen?? | Rowdy007 | iPhone algemeen | 12 | 23-08-08 00:53 |
|
|