Herstellen met welke itunes?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Een kennis heeft een probleem. Hij heeft een iphone 3gs 4.2.1 Hij heeft een jailbreak erop staan maar wil herstellen met de 4.2.1 versie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstellen met welke itunes??
Hallo
Een kennis heeft een probleem. Hij heeft een iphone 3gs 4.2.1 Hij heeft een jailbreak erop staan maar wil herstellen met de 4.2.1 versie. Nu is de nieuwe itunes gekomen.Dus: Als hij wilt herstellen.Moet hij dat doen met itunes 10.1(die nu er nog is) of die nieuwe (10.2). En vraag 2: Als de 4.3 er is en ik ga een keer updaten is dat dan gewoon op update klikken of moet je nog iets doen als je een jailbreak hebt???Ben bang dat als ik update met een gejailbreakde iphone er iets mis gaat. Hoop dat iemand me helpt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod niet meer te herstellen, geen verbinding met itunes. | arjanalkema | iTunes | 2 | 08-07-11 09:08 |
Windows: iTunes fail met herstellen | markjan | iTunes | 1 | 26-05-11 21:04 |
Na herstellen welke firmware? | Fatih | Archief | 1 | 21-06-09 20:29 |
Iphone herstellen met Itunes gaat niet. | FantasyWorld | iTunes | 8 | 29-09-08 16:07 |
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... | Mauricjn | Archief | 5 | 01-11-07 17:25 |
|
|