kan het tabje ringtones niet vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb mobile 17 gedownload om zelf ringtones te maken. nu moet je dit via Itunes doen en synchroniseren. Maar op het hele Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan het tabje ringtones niet vinden
hoi, ik heb mobile 17 gedownload om zelf ringtones te maken. nu moet je dit via Itunes doen en synchroniseren. Maar op het hele Itunes scherm kan ik nergens een tabje ringtones vinden, niet onder bibliotheek en ook niet in de bovenbalk naast APPS zoals ik op een filmpje zag.
Kan iemand mij verder helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone aansluiten en dan bij de iPhone staat het tabje.
|
|||
|
|||
om het dan voor Dob makkelijk te maken googel maar eens met je pc naar zedge, de ringtones gaan direct naar itunes en na een sync rechtstreeks naar de iphone-beltonen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbele vraag? kan het antwoord niet echt vinden. | keymaker | iPhone algemeen | 2 | 01-07-10 00:42 |
Het menu wat ik maar niet kan vinden | kieboom | Archief | 6 | 23-01-10 14:12 |
Ringtones kan ik niet vinden. | Berrie | Ringtones en Wallpapers | 6 | 18-12-09 17:07 |
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet | Jorissje | Archief | 3 | 02-12-09 17:57 |
Kan het bestand iphone1,1 niet vinden | Wilco65 | Archief | 3 | 08-06-09 22:21 |
|
|