AL GELUKT? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het iemand al gelukt om uit de recovery mode te komen, na een gejailbeakede iphone te updaten naar 4.3?? Error 1015, dus. Zo ja? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AL GELUKT?
Is het iemand al gelukt om uit de recovery mode te komen, na een gejailbeakede iphone te updaten naar 4.3??
Error 1015, dus. Zo ja? HOE. Er staat een beloning van € 20 te wachten voor degene met de goude tip! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kom op, er is vast wel iemand die 20 euro wil hebben kom met die tip die me red!
|
|
||||
|
||||
Heb je TinyUmbrella al geprobeerd?
Of iReb? Of RecBoot? |
|
|||
|
|||
Yep, werkt allemaal niet.
|
|
|||
|
|||
KOM HELP MEEEE :'( Ik maak de 20 euro direct over als het werkt
|
|
||||
|
||||
Mensen die zo 'zeuren' worden meestal juist niet zo snel geholpen (hint).
|
|||
|
|||
De nieuwe redsn0w al geprobeerd ? werkte bij mij wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Enige wat wel eens werkt is RecBoot, maar lees dat je dat al geprobeerd hebt.
|
|
|||
|
|||
dan heb je toch wat verkeerd gedaan. had ik ook met m'n iPhone. Teruggezet naar 4.2.1 en daarna geen problemen meer gehad
|
|
|||
|
|||
mijne wilt niet terug naar 4.2.1 ik krijg elke keer fout 3194 en daarna weer 1015
|
|
|||
|
|||
hij blijft nu hangen met de jb op : Installing Activation Bundles
|
|
|||
|
|||
Probeer je telefoon eens te herstellen via iTunes, als het goed is verschijt je iPhone gewoon. Als dat niet werkt gebruik eens een andere USB ingang of probeer het eens op een andere computer Nadat je herstelt hebt, niet je backup terug zetten! dan heb je weer kans dat je de volgende keer weer hetzelfde probleem hebt!
Edit: Je kunt sowieso voor het jailbreaken(DFU modus) het best via een USB ingang die direct verbinding heeft met je computer, als je snapt wat ik bedoel, bijvoorbeeld achter in je computer) Laatst gewijzigd door PeterTe; 04-04-11 om 23:13. |
|
|||
|
|||
dude, dat heb ik al 500 keer geprobeerd niks werkt, ik ben echt wanhopig.
|
|
|||
|
|||
Hmm, misschien helpt dit artikel je?
The Ultimate Downgrade Tutorial vanaf stap 3 Het heeft hetzelfde error, misschien werkt het dus wel(ook al is het voor het downgraden) Edit: door je error code op te zoeken op google vind je ook al genoeg oplossing, misschien zit er wel 1 bij die voor jou werkt Laatst gewijzigd door PeterTe; 04-04-11 om 23:21. |
|
|||
|
|||
dus je hebt een iphone 3GS
en welke BaseBand heb je als ik vragen mag ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
If you do not have SHSH blobs saved on Saurik's server and Apple has stopped signing ECID for the firmware to which you want to downgrade, in this case you CAN NOT downgrade firmware on your iDevice EVER. voor het hele artikel: Fix iTunes Error 3194 while Downgrading iPhone Firmware | Jaxov |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia gelukt | wilwel84 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 28-05-10 23:07 |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
Firmware 2.02 unlock gelukt! | Bounce | Chat en geruchten | 357 | 22-09-08 17:06 |
|
|