Vreemde sticker binnenkant iphone, geen garantie! HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn home button van de iphone is kapot. Alles geprobeerd! Uiteindelijk besloten om naar Van Leliveld Services te brengen (ik heb nog garantie tot 30 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde sticker binnenkant iphone, geen garantie! HELP
Mijn home button van de iphone is kapot. Alles geprobeerd! Uiteindelijk besloten om naar Van Leliveld Services te brengen (ik heb nog garantie tot 30 november). Na 1,5 week kreeg ik uitslag. Geen waterschade maar toch geen garantie. Dit omdat er aan de binnenkant een vreemde rode sticker was geplakt. By leliveld dachten ze dat de iphone open is geweest maar ik heb hem gesealed gekocht.
Heeft iemand enig idee wat deze sticker betekent of heeft iemand deze sticker eerder gezien? Alvast bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
japans controle sticker
|
|
|||
|
|||
Iets specifieker misschien?
|
|
|||
|
|||
specifieker kan ik niet zijn is een controle sticker vanuit japan
|
Labels |
iphone, kapor, leliveld, sticker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
vochtschade, maar geen sticker:s | devi74 | iPhone algemeen | 1 | 23-02-10 12:58 |
Defecte Iphone, geen garantie!!! ? | Domenique | iPhone algemeen | 7 | 24-06-09 18:28 |
|
|