Upgrade naar ios 5 op iPhone 3Gs met baseband 6.15 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kenners Ik vroeg mij af of ik problemen zal ondervinden als ik mijn iPhone 3Gs met iPadbaseband zal upgraden naar ios 5? Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade naar ios 5 op iPhone 3Gs met baseband 6.15
Kenners
Ik vroeg mij af of ik problemen zal ondervinden als ik mijn iPhone 3Gs met iPadbaseband zal upgraden naar ios 5? Ik heb de unlock niet meer nodig dus in principe mag die baseband aangepast worden. Uit mijn zoektocht blijkt dat die baseband niet zal veranderen maar vroeg me af of ik problemen zal ondervinden hierdoor ... Please let me know! Alvast bedankt voor alle hulp!!!!!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan 3gs bb 6.15 niet activeren
Beste forum-leden,
Ook ik heb een dergelijke vraag. Ik ben reeds een jaar in het bezit van een tweede hands T-mobile Iphone 3gs. Om te bellen met mijn Telfort simkaart, heb ik altijd een jailbreak en een unlock toegepast. Hierdoor is de bb geüpdatet naar 6.15 (waar ik overigens van baal, aangezien t-mobile een aantal maanden later gratis de unlock zou verwijderen). Nu IOS 5 is uitgekomen, ben ik al die jailbreak en unlock methodes beu. Ik wil de telefoon in de toekomst 'gewoon' kunnen updaten. Het probleem is echter dat ik mijn telefoon niet geactiveerd krijg! Ik krijg op zowel de telefoon, als in Itunes de foutmelding dat deze ofwel niet geactiveerd kan worden, of dat er geen SIM-kaart aanwezig is. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgrade iphone 3gs van 3.1.3 naar IOS 4.0 4.1 4.2? | dcserverslut | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:23 |
iPhone: help!!! iphone 3gs 4.0.2 updaten naar 4.1 met behoud baseband mogelijk???? | mauricee93 | Jailbreak | 0 | 10-10-10 14:00 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
|
|