//

Upgrade naar ios 5 op iPhone 3Gs met baseband 6.15

Upgrade naar ios 5 op iPhone 3Gs met baseband 6.15 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kenners Ik vroeg mij af of ik problemen zal ondervinden als ik mijn iPhone 3Gs met iPadbaseband zal upgraden naar ios 5? Ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-11, 13:26
Ninootje Ninootje is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard Upgrade naar ios 5 op iPhone 3Gs met baseband 6.15

Kenners

Ik vroeg mij af of ik problemen zal ondervinden als ik mijn iPhone 3Gs met iPadbaseband zal upgraden naar ios 5?
Ik heb de unlock niet meer nodig dus in principe mag die baseband aangepast worden.
Uit mijn zoektocht blijkt dat die baseband niet zal veranderen maar vroeg me af of ik problemen zal ondervinden hierdoor ...
Please let me know!
Alvast bedankt voor alle hulp!!!!!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-11, 13:41
ausroels ausroels is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard Kan 3gs bb 6.15 niet activeren

Beste forum-leden,

Ook ik heb een dergelijke vraag. Ik ben reeds een jaar in het bezit van een tweede hands T-mobile Iphone 3gs. Om te bellen met mijn Telfort simkaart, heb ik altijd een jailbreak en een unlock toegepast. Hierdoor is de bb geüpdatet naar 6.15 (waar ik overigens van baal, aangezien t-mobile een aantal maanden later gratis de unlock zou verwijderen).
Nu IOS 5 is uitgekomen, ben ik al die jailbreak en unlock methodes beu. Ik wil de telefoon in de toekomst 'gewoon' kunnen updaten.
Het probleem is echter dat ik mijn telefoon niet geactiveerd krijg! Ik krijg op zowel de telefoon, als in Itunes de foutmelding dat deze ofwel niet geactiveerd kan worden, of dat er geen SIM-kaart aanwezig is.
Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgrade iphone 3gs van 3.1.3 naar IOS 4.0 4.1 4.2? dcserverslut Jailbreak 0 06-12-10 19:23
iPhone: help!!! iphone 3gs 4.0.2 updaten naar 4.1 met behoud baseband mogelijk???? mauricee93 Jailbreak 0 10-10-10 14:00
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.