fout 3195 bij update Ios5!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) allo allemaal, ik zit hier met een redelijk groot probleem als ik mijn iphone wil update naar ios5 dan krijg ik de foutmelding 3194 ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
fout 3195 bij update Ios5!!!
allo allemaal,
ik zit hier met een redelijk groot probleem als ik mijn iphone wil update naar ios5 dan krijg ik de foutmelding 3194 ik heb de nieuwste versie van itunes heb het ook al is geprobeerd met shift+bestand selecteren enzo maar lukt niet, dan heb ik de pc opnieuw opgestart en lukt ook niet... iemand enig idee??? Laatst gewijzigd door ad9007i; 15-10-11 om 11:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
deze fout kreeg ik ook steeds, ik heb ook de laatste versie van itunes, dus snapte er niks van, tot ik erachter kwam dat het veroorzaakt werd door tiny umbrella dat ik gebruikt heb om de gegevens van m'n iphone op te slaan tbv jailbreak.
ik heb op een andere oude laptop die nog nooit in aanraking met apple is geweest itunes geinstalleerd, en de update nogmaals geprobeerd en zonder problemen zit ie nou op IOS5. dus de vraag is: heb je een jailbrak en heb je tiny umbrella wel eens gebruikt?? |
|
||||
|
||||
ik heb een jalbreak en heb tiny umbrella al gebruikt
kben nu itunes aan het wissen en opnieuw erop zetten |
|
|||
|
|||
volgens mij komt het door je host file.
1. Ga naar C:\Windows\System32\drivers\etc 2. Sleep het bestand uit naar je desktop 3. Wijzig het bestand met kladblok 4. je moet dan dan dit onderin plakken 74. 208.10.249 gs.apple.com 5. sleep het bestand terug naar C:\Windows\System32\drivers\etc start je itunes opnieuw en ga vanuit dfu mode je firmware erop zetten. Mocht dit niet gaan werken kun je ook nog pwned dfu mode. Dat doe je door redsn0w te gaan downloaden en dan bij extra op pwned dfu mode. |
|
||||
|
||||
Het is ondertussen al gelukt
Wat ik gedaan heb is: Mijn hele iTunes gewist maar dan ook echt alles! Toch bedankt voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update IOS5 contacten kwijt | arjan7581 | iPhone algemeen | 9 | 01-10-12 22:21 |
IOS5 update op 3GS mislukt | ebbi | iPhone algemeen | 7 | 14-10-11 00:37 |
Probleem bij update ios5.0 : 3173 | Stijnsandt | iPhone algemeen | 9 | 14-10-11 00:15 |
Fout 3002 met updaten naar ios5 | jkthebest | iPhone algemeen | 7 | 09-06-11 21:54 |
Alle iDevices: Oplossing voor fout 1394 bij update naar 4.3.3 | arttext | Jailbreak | 2 | 08-05-11 18:01 |
|
|