Probleem bij update ios5.0 : 3173 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! ik probeer net te updaten maar ik krijg de foutmelding: 3173 jammer genoeg weet ik niet wat dit betekend en ik weet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probleem bij update ios5.0 : 3173
Hallo allemaal!
ik probeer net te updaten maar ik krijg de foutmelding: 3173 jammer genoeg weet ik niet wat dit betekend en ik weet niet wat ik wil doen. ik wil zo graag updaten!ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Met vriendelijke groet ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben nu ruim de hele avond bezig en heb ze allemaal gehad
3173 3200 3194 helaas nogsteeds geen ios 5 voor mij |
|
|||
|
|||
Toch echt een kwestie van pech dan bij mij kwam ik er na 20 minuten doorheen.....
|
|
||||
|
||||
bij mij lukt het ook niet
|
|
|||
|
|||
Wat betreft error 3174:
In C:\Windows\System32\drivers\etc hosts bestand aanpassen (In mijn geval moest ik hostst.umbrella verwijderen) Nu is hij aan het updaten |
|
|||
|
|||
Na 5 uur proberen is het mij gelukt met mijn 3GS!! Verschillende dingen gedaan. Orgineel kabeltje Iphone gebruiken, Vliegtuigmodus aanzetten en Firewall uitzetten. Soms de mac en je Iphone even herstarten voordat je gaat beginnen met updaten. Succes
|
|
|||
|
|||
In de map C:\Windows\System32\drivers\etc staat het bestand 'hosts'. (In het geval van windows 7
In mijn geval stond er hosts.umbrella. Pas ze beide aan indien nodig. Dit bestand open je met kladblok (indien nodig met admin rechten). Kijk of er verwijzingen instaan met apple.com. Als dat zo is dan deze regels verwijderen. Dan opslaan en weer proberen. Succes |
|
|||
|
|||
Ik heb ook geprobeerd mijn iPhone te updaten naar ios 5, maar kreeg ook de foutmelding 3194. Ik ben er al de hele avond mee bezig geweest en weet niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Iemand suggesties?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij installeren IOS5. | ChantallicA | iPhone algemeen | 1 | 12-10-11 23:02 |
Baseband behouden bij iOS5 | Kevin | iPhone algemeen | 4 | 11-10-11 00:22 |
Iphone 3gs ios5 update niet | stijn44 | iPhone algemeen | 0 | 30-09-11 18:53 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
iPhone 1e gen.: probleem bij update en unlock | aer0101 | Unlock | 1 | 24-06-09 08:12 |
|
|