Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deel hier je mening over iOS5 nu hij officieel uit is. Dit topic wordt het algemene topic. Echt specifieke problemen graag een apart topic voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het grote iOS5 topic
Deel hier je mening over iOS5 nu hij officieel uit is. Dit topic wordt het algemene topic. Echt specifieke problemen graag een apart topic voor maken, voor de rest hier graag je berichten neer zetten. Alles zal ook naar dit topic verplaatst worden.
Veel plezier met de nieuwe iOS mensen Laatst gewijzigd door WDS001; 12-10-11 om 20:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien kan "De grootste iPhone-site van de Benelux" ook melden wanneer iOS 5 in België te downloaden is
|
|
||||
|
||||
Ik ga er van uit dat de mensen wel weten dat BE en NL zich in dezelfde tijdzone bevinden.
Maar misschien kunnen ze de titel nog wijzigen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoogstwaarschijnlijk zal iOS5 19:00 Nederlandse tijd beschikbaar komen.
|
|
||||
|
||||
Die "verhollandsing" komt meer en meer voor op iPC.
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik me kan herinneren werd en wordt er steeds over "Nederlandse tijd" gesproken. Niet onlogisch, want het is ook iPhoneclub.nl.
En probeer het maar eens op een andere manier te zeggen waarbij het even eenvoudig blijft... 19:00 West-Europese tijd klopt niet. Je kan Midden-Europese tijd zeggen of GMT+2, maar dan weet de helft van de lezers al niet meer waarover het gaat |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Volgens iOS Firmware (en dan bij Historical) is de trend wel dat de nieuwe iOS steeds iets later vrijgegeven wordt. Ik gok dan ook op 19:34 NL/BE/LUX/GMT+2 tijd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals jij dus helemaal niet zei... De kans is namelijk zeer groot dat hij er niet om 19:00 uur is. Als je nou had gezegd dat ie na 19:00 uur beschikbaar kwam had je gelijk gehad . (maar dat is net zoiets als zeggen dat iOS5 verschijnt na het moment waarop ik op versturen klik )
|
|
|||
|
|||
Apple iOS 5 Release: Update Goes Live At 10 a.m. PDT
If Shoesmith's prediction is correct, global users can expect the update at the following local times: The rumor aligns nicely with Apple's history of software releases, as the company originally released iOS 2, 3, and 4 at 10 a.m. Cupertino, Calif., time. |
|
|||
|
|||
Nog een kwartier!
EDIT: Oke, sorry voor deze nuttelose spam maar ik kan niet wachten. |
|
|||
|
|||
Nog 10 minuten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
uitgesteld??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Trollollol.
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|