Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt er meer op dat mijn iPhone aan het herstellen is ipv. updaten naar iOS5...spannend...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het lijkt er meer op dat mijn iPhone aan het herstellen is ipv. updaten naar iOS5...spannend
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb iOS 5 gedownload, maar als ik m dan wil installeren geeft hij na het maken van de reserve kopie deze foutmelding: De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3200).
|
|
|||
|
|||
heb aantal dingen aan gezet voor op het toegangsscherm, maar zie niks als het scherm gelocked is, weet ff niet hoe dat werkt...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Door op je updateknop te duiken
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kunnen mobile me en een hotmail account samengevoegd worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een probleem...
BIj het update van 4.3.5 naar ios 5 krijg ik bij het controleren op de download de volgende fout melding: 1403 Weet iemand wat dit inhoud? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik probeer te upgraden maar krijg steeds het volgende te zien...
De iphone ..... kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3200). Ik heb de Itune 10.5 update al wel, iemand een mouw om eraan te passen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.5] [Jailbreak: Nee] en krijg tijdens updaten naar iOS5 een unknown error 3200. Eerst voort hij een backup uit daarna zegt iTunes Extracting software, en dan de 3200 fout.
Enig idee? Thanx |
|
|||
|
|||
Update naar 5.0 mislukt...
"De iPhone kan niet worden hersteld. An internal error occurred.
Wat kan dit zijn??
|
||||
|
||||
Doe eens herstellen in plaats van updaten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij dezelfde melding, iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet is er helemaal nog geen jailbreak beschikbaar voor iOS5?? Ook geen tethered... (of vergis ik me)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik meldde is specifiek voor mensen die nog een MobileMe-account gebruikten en een ander (!) account voor iTunes en de App-Store. Stond er ook gewoon bij trouwens... |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|