Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bobbappler Kan dus gewoon wachten op 5.1 (of 5.0.1 ;-) zonder problemen? jep klopt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
er staan download links hier in het forum,maar is dat niet de laatste beta ??
Ipad 1.1_5.0_9A334 ??? die had ik namelijk al |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ios 4.3.5 fout
voor de mensen die ios 4.3.5 als meest recente update zien moet hun itunes updaten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Blijven mijn contacten op de iphone na Ios 5 update, zo nee hoe doe ik dan een backup maken daarvan?
Vgr Ton
|
||||
|
||||
Die worden gesynchroniseerd met Outlook, of met bijvoorbeeld Gmail als je dat zo hebt ingesteld. Maar als je gewoon een reservekopie maakt in iTunes en daarna updatet mag je er zeker van zijn dat je al je gegevens behoudt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In principe staat al je data gewoon weer op je iPhone na de update. iTunes maakt zelf al een back-up van je iPhone voordat de update uitgevoerd wordt. Wil je meer zekerheid dan kun je met je rechtermuisknop op je iPhone klikken (in de linkerkolom onder 'apparaten') en handmatig een back-up laten maken. Nóg een back-up heb je als je je iPhone-adresboek met je Mac/Outlook-adresboek laat synchroniseren. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben ik de enige waar alle nieuwe features duits zijn? (iCloud mails, herinneringen etc)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ben benieuwd, in de configuratie/set up (na de installatie) gekozen voor de iTunes herstel en niet "Configureer als nieuwe iPhone". Hoop dat dit een goede keuze is geweest. Omdat ik verwacht met "configureer als nieuwe iPhone" dat alle muziek en apps gewist worden.
|
|
|||
|
|||
Rare vraag? Maar ik zie dat iedereen druk bezig is te updaten, waaronder heel veel met een jailbreak..Die ben je dan wel kwijt he? Ook alles wat je via Cydia er op hebt staan toch??
|
|
|||
|
|||
Belangrijk voor mensen die nog MobileMe hadden!
Na de update, tijdens het instellen van je iPhone wordt gevraagd om in te loggen met je Apple-ID. In kleine letters er onder staat te lezen dat er iets speciaals is wanneer je een MobileMe account hebt en een ander Apple-ID voor de store. In dat geval moet je inloggen met je MobileMe account en later pas je Apple-ID (die je voor de store gebruikt) invoeren. |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|