Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door royvierwind Ik blijf deze foutcode krijgen..! Ik weet dat er problemen zijn wegens de drukte echter heb ik niet te maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
------------------------ Anders heb je hier de directe link!: http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...4_Restore.ipsw |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
Zowel via iTunes als shift en herstellen geprobeerd.. in DFU mode allemaal zonder resultaat! Wanneer ik de fout 'this device isn't eligible for the requested build' google, kom ik niet echt tot een oplossing. Wel bemerk ik dat dit een vaker voorkomend probleem is niet in relatie met druktes op de servers van apple. ..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi Roy, je moet het toestel niet in DFU zetten maar in Restore mode. Dit zijn twee verschillende dingen. Bij deze mijn post die dat uitlegt: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post714396 Succes ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 12:19 ---------- Nee opnieuw dezelfde foutcode.. This device isn't eligible for the requested build. |
|
||||
|
||||
Oeps weer iets goeds gedaan. Viber er af gegooid en opnieuw erop gezet en ja hoo werkt weer. Alleen mij agenda werkt nog niet goed. Alles werkt weer en het gekke is alleen in de lijst staan de afspraken fout, want als ik bij dag of maand kijk staan ze wel goed. Iemand een oplossing voor dit groot probleem. Zijn er meerdere mensen mt dit probleem. Ik geruik mijn agenda dagelijks
|
|||
|
|||
Citaat:
Bassmanjunior |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zonder problemen is het gelukt om de mijne te updaten naar Ios 5
Super !! morgen maar eens kijken of het met de ipad 1 ook gaat lukken |
|
|||
|
|||
Na update naar iOS 5 krijg ik de volgende melding:
De SIM-kaart in deze iPhone is met een PIN gelocked. Vervolgens heb ik de iPhone ontgrendeld maar verder niks gedaan. T-Mobile zegt dat ik de iPhone moet loskoppelen, uitzetten, weer aanzetten en verbinden met iTunes. Ik ben bang dat de iPhone dan opnieuw gaat synchroniseren en mijn goede back-up gaat overschrijven. Uit voorzorg heb ik nu een back-up gemaakt van de back-up locatie op mijn PC. Wie weet wat ik moet doen?? Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je iets specifieker zijn met dat het "niets doet"? Wat zie je niet? Op het moment dat je iPhone gaat synchroniseren zal hij dat doen op basis van wat jij in iTunes hebt staan. Tevens maakt hij met de synchronisatie juist een back up Succes ! |
|
|||
|
|||
van geen van alle apps doen de notificaties het nog... heeft die update mooi verziekt notifcatie center deed het al niet alleen bij me mail maar bij de andere apps bijv. twitter of facebook of al me andere apps doet en het notificatie center het niet en die pop up meldingen.... wat een drama update!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Staat alles wel goed ingesteld bij Instellingen ==> Berichtgeving ? |
|
|||
|
|||
Ik heb gisterenj IOS5 op mijn Iphone4 gezet. Het was gelukkig goed gegaan, en toen begon mijn telefoon de back-up van icloud er weer op te zetten. Toen heb ik te lang niet achter mijn mac gezeten, en die is in slaap gevallen. Nu zijn al mijn apps weg, en heeft mijn tel een nieuwe icloud back-up gemaakt. Hoe kan ik er voor kiezen om een oude icloud back-up te pakken, in plaats van de nieuwste?
|
|
||||
|
||||
Nou werkt bijna alles mijn agneda doet het ook weer na wat afspraken te hebben veranderd, pakt hij alles gewoon weer op.
Alleen nu nog 1 ding en dan is mijn dag weer goed. Als er een foto in fotostreamalbum staat hoe verwijder ik die foto daar uit??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Links onderin zie je een klein vakje wat je kunt "aanklikken" Selecteer de foto die je wilt verwijderen Tap 1 keer op de foto zodat je de opties te zien krijgt, en "klik" op het prullenbakje ----------------- Zoals fotostream beschreven word zou de foto gelijk van je complete account verwijderd moeten zijn Succes ! |
|
|||
|
|||
is het mogelijk om de whatsapp berichten in het toegangsscherm ook zonder inhoud te tonen, zoals dat ook met een SMS kan? Nu wordt het gehele bericht getoond als de iphone in rust is...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn app store is nu in het frans, hoe kan ik dit terug naar nederlands brengen.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|