Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om 23 u thuis gekomen na een dagje werken en tegelijk de Ipad geüpdatet.Natuurlijk zoals altijd heb ik eerst dit forum doorlezen en de goede ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Om 23 u thuis gekomen na een dagje werken en tegelijk de Ipad geüpdatet.Natuurlijk zoals altijd heb ik eerst dit forum doorlezen en de goede raad opgevolgd nl:
kies voor herstel en de update zal zonder problemen geïnstalleerd worden. Dus: IOS5 staat nu op de Ipad ( voor de Iphone wacht ik nog even tot de jailbreak er is ). Geduld is een mooie zaak , niets forceren is de boodschap! En nu zoeken wat er allemaal nieuw is .............. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb hem kunnen updaten
Maar waar is i message ik zie hem niet of kijk ik met me lu.... Haha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna die van m'n vrouw, die gaf 5 x dezelfde foutmelding: 3200 Toen zag ik dat zij niet veel vrije geheugenruimte over had en heb de foto's eraf gehaald door opnieuw te syncen. Dat hielp en ging gelijk goed. Misschien helpt dit ook voor jou en anderen!! Groeten |
|
|||
|
|||
jongens bedankt voor alle help ik ga hem nu instellen
|
|
||||
|
||||
valt mee toch... 47 paginas met 953 gebruikers
|
|
|||
|
|||
app's staan der op nu de films en muziek XD Hup nog n uurtje weg
|
|
|||
|
|||
EINDELIJK naar 5 en een half uur is hij bezig met de update.. Dit valt me dan weer tegen en een shitload aan ergernis! Dit moet in vervolgt toch soepeler gaan. Maar hij is bezig! Voor de mensen die nog aant ergeren zijn! Stay focussed en opeens doet die het!
|
|
|||
|
|||
Op de Ipad 1 noemt dit " berichten "
Reeds getest en werkt zeer goed. Heb wel eerst mijn Icloud aangepast ( had ik al geïnstalleerd voor mijn Imac). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu al een uurtje bezig maar ik blijf maar met foutcode 3200 zitten :S Zoals eerder gemeld is amerika net thuis en zal de druk toenemen :S
Maar ik geef niet op |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had ook eerst een error bij het upgraden, maar had onmiddellijk door dat ik mijn computer en iPhone moest herstarten. Daarna lukte de iOS5 update vlekkeloos. Heb al een uurtje of 2 iOS5 draaien. Ik vind het een heel goede firmware update. Alles draait heel vlot en soepel op mijn 3GS.
Denk dat deze error(s) niks te maken heeft met een overvolle server. Want de firmware wordt eerst gedownload naar de harde schijf van de computer en vervolgens via de usb kabel overgezet naar de iPhone. Laatst gewijzigd door quest1; 13-10-11 om 01:38. |
|
|||
|
|||
ik kom niet voorbij "Find My iPhone" . iemand een idee? ik kan op next blijven klikken tot ik een ons weeg maar het doet niets.
|
|
|||
|
|||
naizzzzz nu net klaar met instellen nu is ie mijn apps aant op zetten. maar effe een vraagje hoe stel je icloud goed in zodat ik niet meer via laptop hoef te syncen
|
|
|||
|
|||
heb ook eerst al mijn windows updates erdoor moeten jagen wie heeft er hier nu iets aan een japans taalpakket in Belgïe --'
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
a shit instalatie mislukt van fifa 12
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:28 ---------- en angry birds maar dat komt omdat ze gejailbreakt waren dus laten die untethered jailbreak snel komen want dan kan ik ze er weer op zetten ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:29 ---------- ik ga nu slapen laterzz |
|
|||
|
|||
OMFG !!! krijg nu ineens foutcode 3173??
iemand hier al ervaring mee? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|