Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) krijg nog steeds de 3194 fout, iemand een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg nog steeds de 3194 fout, iemand een oplossing?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
waar staat update?? bedoel shift + bijwerken??
|
|
|||
|
|||
3 uur verder en nog niks...
|
|
|||
|
|||
Error 3200
Hi
Enig alternatief. Ben eindeloos aan het proberen. Alles weg op Ipad2, krijg begin scherm om te linken met Itunes. Hopelijk een oplossing |
|
|||
|
|||
Wat je moet doen is in het host bestand alle gs.apple.com verwijderen
Als je zoekt naar error 3194 op google dan krijg je te zien waar je het bestand kan vinden maar ipv dingen toevoegen moet je alles naar gs.apple.com verwijderen |
|
|||
|
|||
Beste applefans,
Ik ben nu al een hele lange tijd ernaar uitgekeken dat iOS 5 uitkwam. Ik wil dan ook zo snel mogelijk deze op mijn iPhone 4 en iPad 1 instaleren, en nu ben ik steeds bezig met mijn iphone updaten maar krijg steeds een error ~43 als hij bijna klaar is met een reservekopie maken. Weten jullie misschien hoe ik die error kan verhelpen, want ik ben bang als ik dan iOS 5 installeer via herstel dat ik ook al mijn contacten kwijt ben. |
|
|||
|
|||
@ johandemeijer
Thx voor de link! Ik ga is ff goochelen met de gegeven tips. Mvg, Roy |
|
|||
|
|||
mij is het gelukt na tal van pogingen !! blijven proberen en het likt op de duur
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik de reservekopie van mijn iOS 4 op mijn iOS 5 krijgen?
|
|
|||
|
|||
moet je daarna dan itunes opnieuw opstarten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Itunes zegt: 'iPhone apps terugzetten', maar ik kan reeds op men iphone werken.. Duurt precies een eeuwigheid.. Nog iemand?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het gaat weer lekker.. Zou eigenlijk moeten wachten totdat het wat rustiger is op de server daar maar ja, te nieuwsgierig hé.
Nu flightmodus aan en op een andere usb-poort en poging 4. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Rechtermuisknop op iPhone van *, Terugzetten van Reservekopie, de juiste reservekopie selecteren.
|
||||
|
||||
Poging 10, en de laatste voor vanavond. Gebruik nu de tip om de iPhone in vliegtuig mode te zetten. Ben benieuwd?
Geen succes, weltrusten |
|
||||
|
||||
Wat een Windows-praktijken, die iOS upgrade...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus werkte voor mij, gelukkig, weet niet of het toeval is, maar was van die error af. Apps terugzetten duurt idd vrij lang, ook bij mij.
|
|
|||
|
|||
ik krijg onbekende fout(3002) hoe verhelp ik dit
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|