Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu al vanaf 7 uur aan het updaten. Downloaden lukt elke keer niet... Als ik hem via iTunes binnenhaal, dan loopt mn itunes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben nu al vanaf 7 uur aan het updaten. Downloaden lukt elke keer niet... Als ik hem via iTunes binnenhaal, dan loopt mn itunes op een gegeven moment vast.. En dat is elke keer als de update tussen de 350 en de 530 MB is. En als ik ga downloaden via een downloadlink, dan loopt firefox op een gegeven moment ook vast. Kan dan alleen niet zien hoe ver de download ongeveer is. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb het denk ik al 15 keer geprobeerd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zucht... ik kom niet verder dan een iPad die exact iedere 10 seconden opnieuw het Apple logo voorbij laat flitsen en iTunes die niet verder komt dan een "Internal Error". Daar gaat 'm iPad. :-(
|
|||
|
|||
Drama
Net als eenieder hier al uren bezig. Is het normaal dat je elke keer als je een "internal error" (whatever that may be) krijgt, je helemaal opnieuw moet beginnen en je de reservekopie die je net gemaakt hebt weer kwijt bent? Lekker dan... op een of andere manier duurt het maken van mijn reservekopieen bij mij per keer bijna een uur. Mocht ik zo voor de zoveelste keer een internal error krijgen, moet ik dan alles weer van voor af aan doorlopen?
|
|
|||
|
|||
Wat moet ik doen dat die reservekopie minder lang duurt..
|
|
|||
|
|||
ik heb vorige week de ios5 GM erop geknald, ik wil nu naar de officiële update en het liefst wil ik die meteen jailbreaken kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
|
|
|||
|
|||
mij is het nu ook gelukt. door geduld te hebben en meerdere keren op de knop update te drukken
|
|
|||
|
|||
Ik ook elke keer fout 3014. Pffff
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus werkt voor mij dus ook tot nu toe. Heb het eerst denk wel bijna 100x geprobeerd...Toch maar vliegtuigmodus aangezet net en nu begint hij te lopen!! Dus wie weet!
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om zelf widgets toe te voegen (bijv. Facebook/Twitter)? En zo ja, hoe?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik mij iphone wil herstel geeft hij de foutmelding 3200. Hoe is dit op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Mirroring? Nergens? Ik zet game op maar krijg geen beeld alleen maar geluid via mijn apple tv?
Ben mee ipad 2 bezig, ze hebben toch gezegd dat dat zou gaan nu met ios 5? Oke laat maar, mijn fout, was de update vergeten bij de apple tv.Stoem. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben bezig met de update, ik ben nu bij configuratie. Moet ik de icould-reservekopie terugzetten of de itunes-reservekopie?
|
|
|||
|
|||
Fingers crossed, ik begrijp door een beetje snel door het topic heen te lezen dat het beter is om het via 'Herstel' te doen dan 'Bijwerken'?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik krijg steeds de error "an internal error has occurred."
What to do? |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|