Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dendoor Tijdens het updaten naar IOS 5 zowal de ipad als de iPhone krijg ik op beide Mac's steeds dezelfde foutmelding, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oke, ik durf het aan Ben nu eerst de nieuwe itunes versie aan het downloaden. Maar moet ik, als deze dadelijk klaar is met downloaden, mijn iphone nog een keer synchroniseren en nog een keer een reservekopie maken? Want dat heb ik net in de oude itunesversie gedaan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 22:09 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi ik heb het zelfde ik heb net bij update Mac gekeken en er is een update beschikbaar voor Mac OS x lino kijken wat dat brengt.
|
|
|||
|
|||
yeessssss gelukt en idd gewoon VOLHOUDEN
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij hetzelfde probleem. Downloaden van iOS5 lukt wel. Maar na het maken van een reservekopie en het controleren bij Apple de melding dat deze iPhone niet hersteld kan worden door een onbekende fout (3200).....
|
|
|||
|
|||
Er is hoop. Ik ben voorbij de 3200-horde. Duimen!
|
|
|||
|
|||
Ok. Via handmatige restore (IPSW file) kwam ik na 5 pogingen niet verder dan de melding" ...internal error...the iPhone could not be restored". Poging 6: iOS is nu aan het installeren (middels restore).
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mensen met error 3200! En heb je wel iTunes 10.5? Download dan iOs 5 via internet, google effe of je kent de sites wel
En dan shift herstel(windows) of alt herstel(mac) en kies de gedownloaden firmware |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier.. eerst foutmelding op win7 bij update van 4.3.3 naar 5.0. Daarna hersteloptie gebruikt wederom foutmelding. Daarna Macbook gepakt en helaas 2 maal de melding internal error.
|
|
|||
|
|||
Overbelaste servers dus? Kan nu ook geen herstel meer doen. Zal daar wel aan liggen. Morgen nog eens proberen
|
|
||||
|
||||
iemand ook problemen dat iTunes je iPhone niet vind voor draadloos syncen?
|
|
||||
|
||||
heb hem hard gereset (homeknop en powerknop) daarna liep die weer verder
|
|||
|
|||
Ik krijg continue de melding kan de Iphone van Chantal niet herstellen aan het einde en dan nokt hij der mee...Ben al vanaf 8 uur vanavond bezig om het er op te krijgen...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ios5 staat er op. na 10 min is me grote blijheid er wel vanaf.
merk dat me ipod 4g trager is. en ik mis nog steeds een paar kleine essentiële dingetjes. kga nog wel even veder testen. maar 4.3.3 met jailbreak blijft voor mij een concurrent |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mensen is ios 5 een beetje fijn? ik krijg nog steeds fout code 3194!
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|