Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, zolang je maar een reseverkopie hebt gemaakt in itunes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja, zolang je maar een reseverkopie hebt gemaakt in itunes
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bijwerken is hetzelfde als updaten. Die reservekopie kan je trouwens simpelweg annuleren door op het kruisje te drukken
|
|
|||
|
|||
kan iOS5 niet installeren
Ik heb op dit moment iOS beta 5 (build 9A5313e) op mijn iPhone 4 staan. Ik wil graag updaten naar iOS 5 final build. Als eerste heb ik dit via de iOS update functie geprobeerd alsmede via de update functie in iTunes 10.5, maar ook hier krijg ik dezelfde melding: Mijn iPhone is al 'up-to-date'. Ondanks het hier een beta versie betreft. Vervolgens heb ik de restore functie in iTunes geprobeerd. Die geeft aan: "The requested resource is not found".
Tenslotte heb ik maar handmatig de IPWS van iOS final handmatig gedownload. Wanneer de iPhone middels deze IPSW probeer te restoren krijg ik de befaamde 3002 error. Iemand enig idee hoe ik alsnog kan updaten naar iOS 5 final? Bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik krijg bij het updaten van mijn firmware (van 4.3.5 naar ios 5) de error 3194 terwijl mijn iphone niet gejailbreaked is?
|
|
|||
|
|||
Krijg ios 5 niet gedownload op itunes.
IK heb een ipod touch 4g.
Ik wou dus ios 5 op mijn ipod zetten zodra het uit was. Ik heb itunes 10.5 dus dat zit goed. maar ik heb het er nu nog steeds niet op. als ik namelijk mijn ipod aan mijn computer koppel dan komt itunes. Maar dan krijg ik een pop up van: Er is een nieuwe ipod software beschikbaar. Alleen dan gaat het over ios 4.3.5 en niet over ios 5 Dat is dus mijn probleem. Dus ik krijg een pop up van ios 4.3.5 dat ik die kan downloaden maar ik wil ios 5. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos en ik ios 5 er op kan zetten???? Alvast bedankt, Gr adriaan |
|
||||
|
||||
is er misschien er een link waar ik handmatig kan downloaden?
want bij iTunes moet ik 8 uur wachten WTF ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
waar zit dat imessage dan ik zie dat nergens of mis ik iets
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De backup annuleren kan ik niet met "het kruisje", iTunes voor Windows biedt alleen een optie "Stoppen". En dan stopt meteen de hele "Bijwerken"-procedure. Kortom: Je moet in iTunes (als je BIJWERKEN kiest) elke keer wachten tot de automatische backup is gemaakt. |
|
|||
|
|||
Ja hoor, na 6 keer error 3200 is het nu gelukt!
Gewoon blijven proberen dus.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn 4G en ipad2 krijgen bovenstaande foutmelding. Ik ga BartB dus op zijn woord geloven en het binnen 24u nog eens proberen. Genieten jullie maar van de iOS5 |
|
|||
|
|||
ik heb dit gevonden op een USA Apple forum.
hoop dat jullie er wat aan hebben: " I had this issue on my 3GS. Here are the steps I took with Apple Engineering's Support: 1. I rebooted my Windows 7 machine 2. I TEMPORARILY disabled my virus and firewall 3. Restarted itunes 4. Reconnected the 3GS to the USB cable 5. Clicked "Update" The backup took a lot longer than normal and the whole thing was complete in about 20 mins. I now have iOS 5 and it appears to work great!" |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Steeds nadat die bij mij de software aan het uitpakken is krijg krijg ik die foutcode 3002 al 3 keer geprobeerd??
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu ook wel op 20 keer! Word er schijt ziek van! Maar we gaan gewoon door.
De vliegtuig modus werkte bij mij ook niet... |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|