Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou mijn iPhone 3GS 16GB van 4.3.5 naar 5.0 updaten maar kreeg een error , namelijk error 3194. Weet iemand hoe dit komt? Alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update naar iOS5 (error 3194)
Ik wou mijn iPhone 3GS 16GB van 4.3.5 naar 5.0 updaten maar kreeg een error , namelijk error 3194.
Weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt PS: geen Jailbreak |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had ook eerst de firmware binnen en kreeg foutcode 3200 als ik op bijwerken klik, gewoon een paar x doen, is nu zo druk op de servers dat het niet gelijk goed gaat |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://img215.imageshack.us/img215/6986/updatenc.jpg |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iPad 2 zonder problemen geüpdatet naar iOS5. Nu de iPhone 3GS van mijn moeder aan het updates.. tot 2 keer toe Internal error... na de 3e keer proberen lijkt hij het te doen....ik zie het installatiebalkje op de iphone nu.. ik wacht af!!
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem met iphone 4 16gb hier..
|
|
|||
|
|||
Rara... ik heb dus ook identiek hetzelfde probleem. Heb een half jaar geleden een JB uitgevoerd maar deze daarna weer ongedaan gemaakt. Toen had ik al problemen met het upgraden naar een nieuwe firmware. Na het uitvoeren van een bypass (edit host file) is het me uiteindelijk wel geluk. Ik had gehoopt da ik nu eindelijk terug op "legitieme" wijze met mijn iPhone zou kunnen werken, maar dat blijkt niet zo te zijn. Nu rest mij nog de vraag, ligt dit aan het feit dat ik mijn iPhone ooit gejailbreakt heb, of heeft dit louter iets te maken met de Apple servers?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had ook last van dezelfde error code en heb het bovenstaande uitgevoerd. Na 3 keer is het gelukt! |
|
|||
|
|||
Bij mij is het gelukt na poging 26! Werd eens tijd..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zit al de hele dag te proberen, maar kom steeds uit op de foutmelding 3200.... mss morgen wat meer geluk....
|
|
|||
|
|||
nog even een update:
Hij lijkt nu bezig te zijn (de status balk is in ieder geval aan het lopen). Ik weet niet of het toeval was of niet maar hij deed het nadat ik de vliegtuigmodus tip had opgevolgd... *edit: voor de laatste mensen: het is inderdaad onderdeel van een server overbelasting probleem* |
|
|||
|
|||
Dat is wel raar, heb de software kunnen downloaden, itunes neemt reserve copy, pakt de software uit, maar wanneer er verschijnt dat hij "iets" wil controleren bij Apple dan krijg ik deze error.
|
|
|||
|
|||
hehe hij gaat het doen hoor... BLIJF PROBEREN MENSEN!
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook! Heb nu maar een biertje gepakt, gebruik mn iphone voortaan wel als onderzetter.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vermoeden is apple servers... ik heb hetzelfde probleemen die van mij is niet JB.... |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|