//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw hier, net lid. Ik krijg bij het downloaden van iOS5 de foutmelding -50. Weet iemand wat dit is? Excuus als deze vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1461  
Oud 21-10-11, 19:24
Eric62 Eric62 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik ben nieuw hier, net lid. Ik krijg bij het downloaden van iOS5 de foutmelding -50. Weet iemand wat dit is? Excuus als deze vraag eerder is gesteld...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1462  
Oud 22-10-11, 09:39
deepfunky deepfunky is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 17
Standaard

Ook niet fijn in iOs5:

Mijn meest recente foto's van mijn iPhone zet ik altijd over op de computer via Windows verkenner. Dan selecteer ik eenvoudigweg de foto's die ik wil hebben en viola.

Nu open ik verkenner en zie ik 13 mapjes staan die ik allemaal af moet zoeken om de laatste foto's te vinden! Bizar onhandig!

Nu heb ik mijn camerarol opgeschoond, staan nu nog maar 1300+ foto's op...
  #1463  
Oud 26-10-11, 11:33
edoo1961 edoo1961 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Angry updaten naar ios5

Hallo ik heb een iphone 4g en wil graag updaten naar ios5 maar ik krijg steeds een foutmelding tijdens het maken van een reservekopie.
hier is de foutmelding:
Tijdens het maken van een reservekopie van deze iphone [-5000] heeft zich een fout voorgedaan.wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iphone?
Als u doorgaat,gaat al het materiaal op deze iphone verloren.
dan heb ik de keus doorgaan of annuleren.

ik weet niet wat ik moet doen help aub.
  #1464  
Oud 26-10-11, 19:32
juulie28 juulie28 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speeds7 Bekijk bericht
Heb ook net de update gedaan echter nu een groot probleem:

Als ik wil herstellen met mijn vooraf gemaakte reservekopie vraagt itunes om een wachtwoord die ik vooraf niet heb ingesteld en waarom ook niet gevraag is.

wie heeft hetzelfde probleem?
Als ik wil herstellen met mijn vooraf gemaakte reservekopie vraagt itunes om een wachtwoord die ik vooraf niet heb ingesteld en waarom ook niet gevraag is.

ik heb hetzelfde probleem na installatie van 5.0, alle wachtwoorden geprobeerd, ben veel kwijt van mn iphone, w.o. alle muziek, foto's en contacten

wie weet een oplossing?
  #1465  
Oud 30-10-11, 17:52
Mellie2 Mellie2 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi allen!
Heb een vraagje: weet iemand ondertussen al welke applicaties er precies al dan niet werken op de 3GS met update naar de IOS 5?
Ik overweeg om misschien de 3 aan te kopen (die van 8gb), maar wil daarbij wel weten of dit nog veel nut heeft... Als volgend jaar de volgende IOS-versie eraan zit te komen, zal de 3GS volledig afgeschreven zijn wss? (De reden waarom ik eerder voor de 3GS zou gaan dan de 4, is de 'robuustere' uitrusting van de 3, de standaard plastieken achterkant. En de prijs speelt natuurlijk ook wel een klein rolletje ;-))
  #1466  
Oud 30-10-11, 18:37
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Wat ik me vooral afvraag is hoe iOS 5 werkt op de iPhone 3GS... ik lees wat berichten op het Apple forum over de snelheid die dramatisch afneemt.

Natuurlijk kan je verwachten dat je telefoon wat langzamer wordt maar als het echt zo dramatisch is dan is het wellicht slim om op iOS 4 te blijven. Iemand ervaring?
  #1467  
Oud 30-10-11, 18:45
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

In afwachting op de 4s kan ik zeggen dat het meevalt. Alleen de batterij begint zwak te worden.
  #1468  
Oud 30-10-11, 19:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Tim, opstarten van Apps duurt aanzienlijk langer op mijn 3GS.
  #1469  
Oud 30-10-11, 19:54
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimTube Bekijk bericht
...Natuurlijk kan je verwachten dat je telefoon wat langzamer wordt maar als het echt zo dramatisch is dan is het wellicht slim om op iOS 4 te blijven. Iemand ervaring?
Het langzamer worden kan ik niet echt bevestigen eigenlijk.

Ik merk er op de 3GS in ieder geval weinig van.
  #1470  
Oud 30-10-11, 19:55
Mellie2 Mellie2 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Bekijk bericht
Het langzamer worden kan ik niet echt bevestigen eigenlijk.

Ik merk er op de 3GS in ieder geval weinig van.
En batterij ook geen problemen mee? Daar heb ik wel wat schrik voor...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2011 om 19:57 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimTube Bekijk bericht
Wat ik me vooral afvraag is hoe iOS 5 werkt op de iPhone 3GS... ik lees wat berichten op het Apple forum over de snelheid die dramatisch afneemt.

Natuurlijk kan je verwachten dat je telefoon wat langzamer wordt maar als het echt zo dramatisch is dan is het wellicht slim om op iOS 4 te blijven. Iemand ervaring?
Wel, ze verkopen ze nu wel zo, 370 euro... De prijs is wel aantrekkelijk, enige bemerking: heeft het nu nog wel nut de 3GS te kopen?
  #1471  
Oud 31-10-11, 08:29
juulie28 juulie28 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard wachtwoord voor ontgrendelen reservekopie onjuist

Oplossing gevonden: ik had zelf geen wachtwoord ingesteld maar Iphone/Itunes heeft het allereerste wachtwoord opgepikt dat ik ooit heb gebruikt. Dit heb ik gevonden op t engelstalige forum. Gelukkig had ik dat opgeschreven. Daarmee werd de reservekopie hersteld. Overigens weer zonder de muziek, maar de contacten en foto's waren tenminste terug. Bizarre actie van Itunes!
  #1472  
Oud 31-10-11, 08:42
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

@XIII: En heb je dan iCloud en alle bijbehorende synchronisaties aan staan? Ik heb ook gelezen dat Calender notificaties behoorlijk wat van je cpu vergen...

Hier ook eigenlijk weer wisselende berichten net als op het Apple forum.
  #1473  
Oud 31-10-11, 08:53
Yves74 Yves74 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Ios 5 trager ?

Hallo allemaal, ben nieuw hier. Ik dacht eens mijn licht opsteken onder de Iphone kenners, ik heb ios 5 geinstalleerd op ipad en iphone, maar ik vind op beide devices dat de boel trager werkt. op de ipad haalt hij veel trager filmpjes binnen (de korte van bijv. telegraaf.nl) en op mijn iphone (4) zoek ik altijd als ik iemand moet bellen via het meest linkse scherm (zoek in iphone) en dan duurt het gigantisch lang voordat hij zijn resultaten weergeeft. Nooit gehad daarvoor. zijn er die dat probleem herkennen ? want over het algemeen lees ik dat je device juist sneller moet worden van ios 5.
  #1474  
Oud 31-10-11, 08:59
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mellie2 Bekijk bericht
Wel, ze verkopen ze nu wel zo, 370 euro... De prijs is wel aantrekkelijk, enige bemerking: heeft het nu nog wel nut de 3GS te kopen?
Ik zou nu nooit meer een 3GS kopen. Het zal niet lang duren voordat er geen updates meer komen voor het toestel en qua snelheid is het echt een ander verhaal in vergelijking met de 4 of 4s.

Ik zou dan eerder een Android toestel aanraden. Galaxy SII bijvoorbeeld...in combinatie met een abbonnement best voordelig.
  #1475  
Oud 31-10-11, 10:14
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimTube Bekijk bericht
@XIII: En heb je dan iCloud en alle bijbehorende synchronisaties aan staan? Ik heb ook gelezen dat Calender notificaties behoorlijk wat van je cpu vergen...
Nee, ik gebruik de iCloud (nog?) niet.
  #1476  
Oud 31-10-11, 13:46
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Bekijk bericht
Het langzamer worden kan ik niet echt bevestigen eigenlijk.

Ik merk er op de 3GS in ieder geval weinig van.
Ik ook niet....werkt als een zonnetje en is snel (genoeg) en de batterij....daar hoor ik verschillende verhalen over. ik heb er zelf niet echt last van, mijn vrouw echter weer wel, terwijl onze 3GS-en identiek zijn inclusief de baseband, waarom is dus de vraag.....

Overigens is mijn GPS sinds de update naar iOS5 zo dood als een pier (ook na opnieuw herstellen), de 3GS van mijn vrouw tegenover heeft wel weer gewoon GPS na update iOS5...

Ikke nie snappuh....

Iemand daar al een oplossing voor toevallig?
  #1477  
Oud 31-10-11, 13:57
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard

ik moet zeggen dat ik mijn 3GS toch ook echt trager geworden vindt nu met IOS5. Ook de batterij is sneller leeg. Ik heb alles wat batterij eet al zowat uitgezet maar blijft toch sneller leeg.

Aan de ene kant wil ik wachten op de iPhone 5 aan de andere erger ik me nu soms aan de traagheid. In december kan ik verlengen dus wordt ff afwachten.
  #1478  
Oud 11-11-11, 10:12
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Heb mijn 3GS naar IOS5.0 geupgrade en gejailbreaked (untethered).
Wat mij op valt is dat het berichten centrum (notification center) niet goed werkt.
Ondanks dat ik zeker weet dat de instellingen goed staan komen er geen meldingen van email en berichten in het berichtencentrum (het scherm dat je moet een down-swipe krijg). De bijbehoren popups doen het wel. Ik lees op het internet dat er meer met dit probleem zijn.
Heeft iemand hier al een oplossing voor?
  #1479  
Oud 11-11-11, 10:31
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

5.0.1 is een feit,hopelijk is de batterij duur nu goed.
  #1480  
Oud 12-11-11, 20:35
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Iemand toevallig een oplossing om het irritante rode notificatie rondje weg te krijgen van de melding dat er een iOs update is?
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.