Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robje76 ik heb alles gedaan zoals het wordt uitgelegd. Werkt gewoon niet. Zo te leze op apple forum ben ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat het nadien dan niet via de ipad zelf want zo heb ik dat geflikt . Ik probeer maar wat te helpen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste
Ik heb het gevonden zet even de raster aan nadien met twee vingers op het scherm en ze komt te voorschijn dus goed nieuws de balk verschijnt dan wel wel moet je met één vinger even van links naar rechts schuiven waar een forum niet goed voor is groetjes dirk ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 14:59 ---------- He Robje76 de Wi-Fi sync werkt bij mij wel enkel het beste is de iphone aan de stroom te zetten mijn mac zie altijd de iphone zelfs zonder connectie is wel heel handig |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3GS gisteravond rond 23:00 uur gestart voor de update naar iOS5. Al met al is hij er bijna 12 uur mee bezig geweest maar is verder pijnloos verlopen. Het maken van de reservekopie duurde alleen, mogelijk mede door wat oudere laptop, al 7 uur. Maar het werkt
|
|
|||
|
|||
Gemiste oproepen kun je nu ook één voor één wissen in plaats van enkel allemaal tegelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Iphone 4 en heb ook alles uitstaan!
De laptop ook. |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb mijn iphone 4 geupdate naar ios 5. Nu heb ik geen camera icoontje in mijn toegangsschermpje staan? hoe kan dit? Ook kan ik niet naar boven scrollen? alleen opzij? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Bij het unlockscherm 2X drukken op de homebutton
|
|
|||
|
|||
O wauw ja het werkt! super bedankt!
Blijft alleen het beginscherm over, hoe kan ik naar boven scrollen?! Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat je bedoelt met naar beneden scrollen.
Je doet dit toch van links naar rechts of omgekeerd? |
|
|||
|
|||
Ik bedoel als je het unlockscherm door bent, en dan ben je op je beginscherm en je hebt alle Apps voor je, dan is het ook mogelijk om naar boven te scrollen... Dan krijg je o.a. Agendapunten te zien...?!
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben ten einde raad...
Ik wil dus ios 5 op mijn iphone 4 zetten, maar ik wil dus van te voren een reservekopie maken. Dit gaat echter al fout want hij geeft het volgende aan: "iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone, omdat de reservekopie niet op de computer kan worden bewaard" of "De reservekopie kan niet worden gestart omdat geen sessie kan worden gestart...". Ik heb werkelijk alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken. itunes verwijderd met alle daarbij horende programmas en opnieuw geinstalleerd. Zelfs op een andere pc itunes geinstalleerd maar kan nog steeds geen reservekopie maken... Het moet dus aan de telefoon liggen? Ik wil best de iphone herstellen, maar ik wil natuurlijk wel mijn contacten smsjes en whatsapp berichten kunnen behouden....Weet iemand hoe dit kan (buiten een reservekopie om) Specs: iphone 4, jb |
|
|||
|
|||
weet iemand hoe ik mijn jailbreak er af kan gooien, heb iphone 4 en 4.3.3 jailbreak,
ik wil graag ios 5 er opgooien, maar kom er niet uit, |
|
||||
|
||||
Het is een pluspunt dat je nu eindelijk smstonen kan veranderen zonder te moeten jailbreaken. Ook het berichtencentrum is een dikke vooruitgang ben zeer blij tot nu toe met ios5
|
|||
|
|||
hoe gooi ik mijn jailbreak eraf?? nog specalisten hier aanwezig??
|
|
||||
|
||||
Gewoon updaten naar iOS 5 en je jailbreak is eraf.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan doe je toch iets fout. Want het feit dat je niet kan updaten ligt niet aan de jailbreak. Kan je uitleggen wat voor foutmelding je precies krijgt?
Probeer anders gewoon een restore. Dan zou je jailbreak eraf moeten zijn. |
|
||||
|
||||
Je mag niet updaten als je een jailbreak hebt
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk wel. Ik heb mijn iPad van 4.2.1 met jailbreak direct geüpdatet naar 5.0. Zonder problemen. Ik heb het vaak genoeg gedaan met mijn oude iPhone 3G...
Misschien bedoel je dat je geen OTA updates kan uitvoeren met IOS 5. Maar dat is zijn probleem niet, want hij zit nog op 4.3.3. |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|