//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk heb je dat nummer niet neer op je pc staan ik krijg dan zo'n uitroepteken voor m'n liedje en die slaat iTunes dan gwn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1301  
Oud 14-10-11, 00:41
ipwned ipwned is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 38
Standaard

Waarschijnlijk heb je dat nummer niet neer op je pc staan ik krijg dan zo'n uitroepteken voor m'n liedje en die slaat iTunes dan gwn over
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1302  
Oud 14-10-11, 00:43
nickmdc nickmdc is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 50
Standaard

Het is gelukt om de update op de iPad te zetten, maar nog niet op de iPhone. Krijg dus ook de "This Device Isn't Eligible For The Requested Build" melding en ik heb van alles al geprobeerd. Met TinyUmbrella, hosts file aangepast. Ik zit op 4.3.5 met RedSn0w JB, kan iemand mij helpen aub?
  #1303  
Oud 14-10-11, 00:48
Sandeluxe Sandeluxe is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Kan iemand mij misschien helpen?? Ik heb zojuist de nieuwe ios5 erop gezet. Nu is de telefoon opnieuw aan het opstarten. Ik kreeg enkele vragen en ben nu beland in het configuratie gedeelte van Icloud. Ik heb de eerste vragen netjes beantwoord en zit nu bij zoek Iphone. Ik vink aan gebruik zoek mijn iphone en druk nu op volgende drukken. Vervolgens gebeurt er niets... Hoe kan dit en waarom gaat ie niet gewoon verder??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 23:51 ----------

Ook wanneer ik "gebruik icloud niet" kan ik niet doorgaan.. wanneer ik op volgende druk gebeurt er niets!!! Heeeeeeeeeeeeeeeelp
  #1304  
Oud 14-10-11, 01:32
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexus1307 Bekijk bericht
Heeft iemand enig idee waarom ik sommige nummers niet kan afspelen in itunes? Het ene nummer doet ie prima en de ander gaat zo voorbij. Bij ios 4.3.5 had ik dit niet
Dat bugje zat ook al in iOS5 beta 7 (!) en daar liep ik ook tegenaan. Bijna heel mijn muziek bieb deed het niet meer. De oplossing was vrij simpel: zoals zo vaak moet je de boel weer opnieuw synchroniseren dus eerst uitzetten en daarna weer aanzetten (playlist ftw!).
  #1305  
Oud 14-10-11, 01:40
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3GS16GB Bekijk bericht
Nog mensen met notificatieproblemen? Die van mij is opgelost namelijk.
Ja ... Krijg de twitter app en Facebook er niet in .. Alle "knoppen " staan goed ingesteld ..
  #1306  
Oud 14-10-11, 08:44
ee8 ee8 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandeluxe Bekijk bericht
Kan iemand mij misschien helpen?? Ik heb zojuist de nieuwe ios5 erop gezet. Nu is de telefoon opnieuw aan het opstarten. Ik kreeg enkele vragen en ben nu beland in het configuratie gedeelte van Icloud. Ik heb de eerste vragen netjes beantwoord en zit nu bij zoek Iphone. Ik vink aan gebruik zoek mijn iphone en druk nu op volgende drukken. Vervolgens gebeurt er niets... Hoe kan dit en waarom gaat ie niet gewoon verder??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 23:51 ----------

Ook wanneer ik "gebruik icloud niet" kan ik niet doorgaan.. wanneer ik op volgende druk gebeurt er niets!!! Heeeeeeeeeeeeeeeelp
dat van blijven hangen bij keuze 'vind mijn iphone' had ik ook, even geduld hebben en de installatie loopt verder. Ik heb gisteravond iOS5 op mijn Iphone4 gezet en het kostte anderhalf uur, geen hikjes, geen issues, alles werkt. Het is net alsof je een nieuwe telefoon hebt
  #1307  
Oud 14-10-11, 08:52
JorritV70 JorritV70 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 9
Standaard

ik dacht dat er spraakherkenning in OS 5 zal zitten maar kan het niet vinden, kijk ik er overheen of is dat ook al weer afgeschaft?

Groet Jorrit
  #1308  
Oud 14-10-11, 09:16
kanniet kanniet is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipwned Bekijk bericht
Ik begrijp niet wat je bedoelt met profielnaam maar als je de naam bedoelt in iMessage dan moet je gwn je vrouw zoeken in contacten en de naam dan wijzigen in iCloud
We hebben beiden een appleid, aankopen worden echter via mijn id gedaan.
Icloud profiel aangemaakt voor beiden, echter onder mijn naam rechts boven op startpagina naast de foto komt naama@online.nl te staan, bij mijn vrouws startpagina komt naamb@online.nl (wat ook mijn naam is maar dan anders geschreven) te staan.
  #1309  
Oud 14-10-11, 10:09
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorritV70 Bekijk bericht
ik dacht dat er spraakherkenning in OS 5 zal zitten maar kan het niet vinden, kijk ik er overheen of is dat ook al weer afgeschaft?

Groet Jorrit
Als je "Siri" bedoelt, dat zit alleen op de nieuwe iPhone 4GS. De 'oude' spraakbesturing zit er, net als in iOS 4.x, gewoon in. Door de Home knop minstens 3 seconden ingedrukt te houden.

Heb wel ontdekt dat de ingebakken stem nu een mannenstem is; was een prettige vrouwenstem... Zou je dat nog kunnen aanpassen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 09:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pdrke Bekijk bericht
Heb dit net zo een beetje zitten uitproberen en werkt wel lekker. Ik heb nogal een lang email adres, nu kan ik "pdr" als trefwoord ingeven en dan vult die gewoon (als een of andere login in safari) mijn volledig email adres in
Kijk, dat is een tip waar ik wat aan heb! Hier had ik nog niet aan gedacht.
  #1310  
Oud 14-10-11, 10:23
kevinvorst kevinvorst is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Na het updaten naar 5.0 was ik al mijn apps kwijt. Op zich heb ik ze inmiddels allemaal weer terug, maar de groepen die ik had gemaakt zijn allemaal verdwenen.

Hoe kan ik de volgende keer gewoon updaten zonder alles opnieuw te downloaden?

Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen...
  #1311  
Oud 14-10-11, 10:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinvorst Bekijk bericht
Na het updaten naar 5.0 was ik al mijn apps kwijt. Op zich heb ik ze inmiddels allemaal weer terug, maar de groepen die ik had gemaakt zijn allemaal verdwenen.

Hoe kan ik de volgende keer gewoon updaten zonder alles opnieuw te downloaden?

Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen...
Door gewoon je backup terug te zetten ...

Het werkt in 10.5 net iets anders. Het is nu minder duidelijk dat hij de backup aan het terugzetten is. Gewoon wat meer geduld hebben.
  #1312  
Oud 14-10-11, 10:29
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinvorst Bekijk bericht
Na het updaten naar 5.0 was ik al mijn apps kwijt. Op zich heb ik ze inmiddels allemaal weer terug, maar de groepen die ik had gemaakt zijn allemaal verdwenen.

Hoe kan ik de volgende keer gewoon updaten zonder alles opnieuw te downloaden?

Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen...
Da's het mooie van iOS5: je kunt nu wireless (zonder iTunes/computer) direct updaten. Backups worden vanuit de iCloud terug gezet..
[Edit] Moet je natuurlijk wel backuppen... dat dan weer wel
  #1313  
Oud 14-10-11, 10:33
kevinvorst kevinvorst is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik had toch echt mijn back-up terug gezet. Toch waren de apps verdwenen.....nou ja, volgende keer weer een kans.
  #1314  
Oud 14-10-11, 10:41
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Site met handige iOS 5 tips, voor hen die 'm nog niet eerder gevonden hebben:
Everything you need to know about iOS 5 | Macworld
  #1315  
Oud 14-10-11, 10:46
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacqueshe Bekijk bericht
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 17:06 ----------

[/COLOR]


Ik heb het zelfde, alleen op mijn Ipad....
Op mijn Iphone staat de foto's en muziek wel...
Synchroniseren met mijn Mac helpt niet

Probleem nog steeds niet opgelost... Lukt me nog steeds niet om muziek en foto's op mijn Ipad te krijgen.

Synchoniseren zijn 8 stappen en na "starten" "voorbereiden" en dan heel snel "bepalen welke aps worden gesynchroniseerd" komt het appeltje in beeld. Krijg geen melding meer "synchroniseren geslaagd u kunt de ipad loskoppelen.....

Zelfs als ik bij muziek "gehele bibliotheek" aanvink ipv "geselecteerde afspeellijst etc.." gebeurd er niets....

Zelfde bij foto's

Al verschillende dingen uitgeprobeerd zoals Mac en Ipad helemaal re-booten, harde re-boot ipad
Versie van Itunes is up to date


Heeft iemand een idee...?? Op mijn iPhone gaat het wel goed....

Laatst gewijzigd door jacqueshe; 14-10-11 om 11:00.
  #1316  
Oud 14-10-11, 10:55
markey markey is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

hoe krijg ik dan nu icloud op mijn pc gezet? dat is niet automatisch na het downloaden van itunes 10.5

na het aanmelden op de website van icloud kan ik nog steeds niet mijn foto's streamen naar mijn pc?
  #1317  
Oud 14-10-11, 11:01
Opgezetfan Opgezetfan is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik probeer nu mij iphone 3gs te updaten van 4.1 naar 5.0. Ik heb de firmware los gedownload en via itunes met de alt (mac) knop herstel geklikt en dan naar de 5.0 gewezen.

Echter lijkt het erop dat mijn iPhone blijft hangen bij ca 10% (ik zie het apple logo en het balkje wat al bijna 40 min voor 10% grijs is? Iemand ook nog een probleem hiermee? Kan dat kloppen moet ik nog wachten of wat moet ik anders doen?
  #1318  
Oud 14-10-11, 11:15
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markey Bekijk bericht
hoe krijg ik dan nu icloud op mijn pc gezet? dat is niet automatisch na het downloaden van itunes 10.5

na het aanmelden op de website van icloud kan ik nog steeds niet mijn foto's streamen naar mijn pc?
Kijk hier even: Apple - iCloud - Learn how to set up iCloud on all your devices.
  #1319  
Oud 14-10-11, 11:27
nickmdc nickmdc is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickmdc Bekijk bericht
Het is gelukt om de update op de iPad te zetten, maar nog niet op de iPhone. Krijg dus ook de "This Device Isn't Eligible For The Requested Build" melding en ik heb van alles al geprobeerd. Met TinyUmbrella, hosts file aangepast. Ik zit op 4.3.5 met RedSn0w JB, kan iemand mij helpen aub?
Anyone please?
  #1320  
Oud 14-10-11, 11:40
klerk559 klerk559 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 27
Standaard

Vanochtend stond mijn camerabutton in mijn lockscreen, maar nu ineens niet meer.
Hoe kan dat?
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 10:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 16-08-08 00:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.