Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door basjuuh Heel heel heel apart. Ios5 gedownload, alles gaat goed, maar hij wil niet activeren.... Hij zegt zonder itunes dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie. Groet Jorrit |
|
|||
|
|||
hoi,
ik wil mijn iphone 4 updaten naar ios 5. maar omdat ik nu nogal veel apps heb geinstalleerd, wil ik mijn iphone helemaal opnieuw instellen zodat ik weer met een schone lei kan beginnen. maar als ik hem aan de computer leg, en op updaten klik, dan krijg ik de melding dat er een back-up van alles gemaakt zal worden, en dat deze automatisch terug gezet zal worden. maar dat wil ik dus niet. maar je kan alleen kiezen uit oké of annuleren. weet iemand hier een oplossing voor? bvd, Tim |
|
|||
|
|||
Klik maar op Oké en zodra iOS5 erop zit kan je een keuze maken uit 'Instellen als nieuw iPhone'
|
|
|||
|
|||
oke bedankt! hij is nu bezig
|
|
|||
|
|||
Iphone crasht naar safemode na instaleren winterboard velen malen ge reboot en respringt maar dat helpt niet iemand een idee of zelfde probleem ???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het mag ook wel eens gezegd worden dat de ios 5 waardeloos is .
na updaten zijn duizenden iphone,s niet meer bruikbaar.. of hebben in het gunstigste geval andere irritante problemen |
|
|||
|
|||
blijf bij update / herstellen naar ios 5 foutcode 1403 houden
Wat te doen? |
|
|||
|
|||
gewoon fff flink vloeken en dat ding in de hoek gooien ..
een nieuwe kopen zonder die @@@@@update |
|
|||
|
|||
Help.
Na diverse synchronisaties en harde reset en reboot gedaan te hebben krijg ik nog steeds mijn foto's en muziek niet op mijn iphone 4. In Itunes heb ik ze al handmatig mappen aangeklikt maar ook dit helpt niet. Is er iemand die mij uit een zeer grote brand kan helpen? |
|
|||
|
|||
okay raar:S
ik update de witte iphone 4 van mijn moeder van 4.3.2 naar 5.0. raar genoeg geeft hij dan de foutmelding: 3194. dat is toch een downgrade fout? hoezo krijg ik deze fout dan? beetje jammer dat ik hem nu niet kan updaten, hij is trouwens niet gejailbreaked, nooit geweest. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Open TinyUmbrella. Klik op het tabblad “Advanced”. Haal het vinkje weg bij “Set Hosts to Cydia on Exit” Herstart je Computer |
|
|||
|
|||
ik zal kijken als het werkt, ik heb nu het host bestandje helemaal opnieuw ingesteld.
en als dat niet werkt dan gebruik ik je methode. edit welke moet ik downloaden, er staat 5.0 be patient... ik ging even kijken naar tinyumbrella of moet ik 4.3.2 downloaden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze link voor TinyUmbrella Laatst gewijzigd door royvierwind; 15-10-11 om 00:12. |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik m'n nieuw aangekochte muziek automatisch op mn iPhone? Bij Settings > store zie ik enkel apps en books om aan te vinken voor automatische sync ?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De reservekopie terugzetten via herstel ?
|
|
|||
|
|||
Heb ik 4x geprobeerd en alle instellingen behalve de apps werden teruggezet.
Heb vervolgens geprobeerd 'apps synchroniseren' in iTunes, maar de voorheen in mapjes geplaatste apps werden niet op dezelfde manier opnieuw geïnstalleerd. Zag alleen maar 'losse' apps.... |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|