//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 Echt bizar :S Dus je ontvangt berichten, maar terwijl je toestel in de lockscreen staat krijg je niks te zien? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1141  
Oud 13-10-11, 13:54
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 Bekijk bericht
Echt bizar :S Dus je ontvangt berichten, maar terwijl je toestel in de lockscreen staat krijg je niks te zien?
Nee ik ontvang niks van geen enkele app!! notificatie center zie ik ook niks staan alleen heel soms een mail maar dat is de enige die het doet. Al me andere apps krijg ik gewoon niks van binnen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1142  
Oud 13-10-11, 13:55
speeds7 speeds7 is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb ook net de update gedaan echter nu een groot probleem:

Als ik wil herstellen met mijn vooraf gemaakte reservekopie vraagt itunes om een wachtwoord die ik vooraf niet heb ingesteld en waarom ook niet gevraag is.

wie heeft hetzelfde probleem?
  #1143  
Oud 13-10-11, 13:56
Nielsdr9 Nielsdr9 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

Ik zit met het volgende.

Op veel informatie pagina's zag je in het berichtencentrum ook agenda punten staan voor de komende dagen. Niet alleen van 1 á 2 dagen verder.

Ik heb morgen een afspraak staan en de herinnering staat 2 dagen ingesteld en deze is ook niet zichtbaar.

Hoe los ik dit probleem op?
  #1144  
Oud 13-10-11, 14:00
wous5 wous5 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 8
Standaard

Hoi,

Ik zit met het volgende probleem.

Tijdens het herstellen van mijn Iphone krijg ik de volgende melding

De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1).

Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?
  #1145  
Oud 13-10-11, 14:01
arthurrozendom arthurrozendom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een probleem met synchen via Wi-Fi
ik heb al in itunes aangegeven dat ik Wi-Fi wil synchen maar dit gebeurt niet en ik krijg steeds de melding op mijn iphone dat mijn computer niet beschikbaar is.
Iemand een oplossing?
  #1146  
Oud 13-10-11, 14:03
Shiney's schermafbeelding
Shiney Shiney is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Raamsdonksveer
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 Bekijk bericht
Op je iPhone ga je naar Camera.

Links onderin zie je een klein vakje wat je kunt "aanklikken"

Selecteer de foto die je wilt verwijderen

Tap 1 keer op de foto zodat je de opties te zien krijgt, en "klik" op het prullenbakje

-----------------

Zoals fotostream beschreven word zou de foto gelijk van je complete account verwijderd moeten zijn

Succes !
Ja dat heb ik vanmoren al gedaan en de foto is verdwenen uit mijn filmrol maar staat nog steeds in fotostream?? Snap er niets van. Nog een ander advies??
__________________
Groetjes
  #1147  
Oud 13-10-11, 14:12
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Ben ik de enige die teleurgesteld is met iOS5? Ik had toch graag velen functies die in deze concept presentatie voorkwamen terug willen zien. Ben in tijden niet zo teleurgesteld :\
  #1148  
Oud 13-10-11, 14:15
ZwDrms ZwDrms is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard icloud & twitter inactief op iphone ios5

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door januitbeijerse Bekijk bericht
een goedemorgen bij mij is update van ipad en iphone goed verlopen. Alleen snap ik iets niet.... bij iphone kan ik in instellingen zowel icloud als twitter niet aanklikken deze zijn lichtgrijs.... ik kan wel inloggen bij icloud op internet en daar ook iphone zoeken. Weet iemand raad?
Ik heb precies hetzelfde, al nieuws hierover?

Opgelost: Na update ios5 waren in iPhone iCloud en Twitter 'grijs' net als mijn emailsettings. Hier reageerde niemand maar m'n vriend vond het antwoord op het forum van iPhone NewZealand:

Naar instellingen/algemeen/beperkingen:
Accounts op 'sta wijzigingen toe' zetten'

Laatst gewijzigd door ZwDrms; 15-10-11 om 10:57. Reden: Opgelost
  #1149  
Oud 13-10-11, 14:24
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arthurrozendom Bekijk bericht
Ik heb een probleem met synchen via Wi-Fi
ik heb al in itunes aangegeven dat ik Wi-Fi wil synchen maar dit gebeurt niet en ik krijg steeds de melding op mijn iphone dat mijn computer niet beschikbaar is.
Iemand een oplossing?
De melding die ik krijg zegt: "Synchroniseer automatisch met iTunes op uw computer als uw iPhone is aangesloten op het lichtnet en is verbonden met een Wi-Fi-netwerk."

Aangesloten zijn op het lichtnet is dus een essentiële voorwaarde, naast de aansluiting op een Wi-Fi-netwerk.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #1150  
Oud 13-10-11, 14:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
De melding die ik krijg zegt: "Synchroniseer automatisch met iTunes op uw computer als uw iPhone is aangesloten op het lichtnet en is verbonden met een Wi-Fi-netwerk."

Aangesloten zijn op het lichtnet is dus een essentiële voorwaarde, naast de aansluiting op een Wi-Fi-netwerk.
Dat stond er bij de ipad ook op maar dat hoefde niet, het werk ook gewoon zonder aan het stopcontact te hangen . maar goed ook, kan deze anders evengoed aansluiten terug mee kabeltje aan de pc. (ik spreek dus wel over ipad).
  #1151  
Oud 13-10-11, 14:32
arthurrozendom arthurrozendom is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
De melding die ik krijg zegt: "Synchroniseer automatisch met iTunes op uw computer als uw iPhone is aangesloten op het lichtnet en is verbonden met een Wi-Fi-netwerk."

Aangesloten zijn op het lichtnet is dus een essentiële voorwaarde, naast de aansluiting op een Wi-Fi-netwerk.
ja heb ik ook gedaan maar nog steeds doet die het niet?
  #1152  
Oud 13-10-11, 14:48
Beee Beee is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 30
Standaard

ik heb iOS5 wel installed maar nu herkent mijn pc/iTunes mijn iPad niet meer...

krijg elke keer dit te zien
error when connecting iPad on Twitpic

*edit: als ik hem direct op pc aansluit ipv op de monitor, werkt het (voorlopig) wel
  #1153  
Oud 13-10-11, 14:55
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wous5 Bekijk bericht
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem.

Tijdens het herstellen van mijn Iphone krijg ik de volgende melding

De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1).

Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?
Zorg dat je eerst een backup maakt

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post714396

Succes !
En als je klaar bent, niet gelijk posten dat je alles kwijt bent, leest eerst de berichten een na
  #1154  
Oud 13-10-11, 14:57
Poserman Poserman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 37
Standaard

Met Reminders heb ik de volgende problemen:

Ik heb een contact adres genaamd Home en een contact adres genaamd Work. In Reminders geeft hij echter aan dat mijn Work adres mijn Home is en andersom dus ook. Dit is nogal storend. Iemand een idee hoe ik dit aanpas?

Daarnaast is de afstand niet goed. Ik werk voor een fabriek en ik heb de ingang toegevoegd als adres. Als ik op mijn kantoor zit krijg ik echter constant meldingen die ik moet krijgen als ik weg ben bij mijn werk. Is dit aan te passen? Mijn kantoor heeft niet een eigen huisnummer aangezien het op een afgesloten terrein is.



Met de wekker heb ik ook een probleem. De wekkers die ik heb ingesteld dat ze alle werkdagen moeten afgaan werken niet. Deze doen echt helemaal niks, ondanks dat ze op alle werkdagen staan en aan (blauw).
  #1155  
Oud 13-10-11, 14:58
royvierwind royvierwind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 25
Standaard

Diegene met de fout: iPhone kan niet worden hersteld, This device isn't eligible for the requested build
dit heeft voor mij gewerkt... Met dank aan thunderstorm!

Ga naar terminal.app in programma's/hulpprogramma's
start terminal.app (is voor de mac)

type sudo nano /etc/hosts

zonodig je paswoord invoeren..

ga dan met je pijltjes toets (niet met je muis) naar gs.apple.com + ip nummer en verwijder deze.

sla op met ctrl -O en druk op enter
afsluiten doe je met ctrl-X

je kan het testen door in je browser http://gs.apple.com/ te typen, als je een 404 error ziet is het gelukt.

download ios 5.

start itunes 10.5, druk op herstel met je alt knop ingedrukt en zoek de gedownloade ios 5
  #1156  
Oud 13-10-11, 15:00
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Wellicht een idee voor de admins op dit forum om de pre-install vragen en de post-install vragen te scheiden?

Anders word het enorm druk op 1 topic :S en lopen er veel zaken door elkaar hier :S
  #1157  
Oud 13-10-11, 15:03
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Nog mensen die problemen hebben met de berichtgeving? Heb al de apps aangeduid die in het berichtencentrum moeten verschijnen maar enkel mijn mails komen er op.. Krijg zelf geen notificatie meer als ik een facebookmail/whatsapp bericht krijg, en de instellingen kloppen zeker! Ook zit ik met de vraag hoe je je berichtencentrum op je achtergrond kunt weergeven nadat je iphone is vergrendeld?

alvast bedankt
  #1158  
Oud 13-10-11, 15:04
bobels bobels is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard

Hi luitjes,

IOS staat erop werkt fijn, ziet er goed uit op zowel iphone als ipad en ben bezig het allemaal uit te zoeken. Wat me we opvalt is dat herinneringen gemaakt op ipad wel te zien zijn op iphone, maar andersom niet en de iphone herinneringen staan ook niet op icoud, die van de ipad wel. Heeft iemand misschien al ontdekt hoe dat werkt, sync via icloud staat gewoon aan met herinneringen aangehinkt op alle omgevingen........
  #1159  
Oud 13-10-11, 15:11
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharlieCharlo Bekijk bericht
Nog mensen die problemen hebben met de berichtgeving? Heb al de apps aangeduid die in het berichtencentrum moeten verschijnen maar enkel mijn mails komen er op.. Krijg zelf geen notificatie meer als ik een facebookmail/whatsapp bericht krijg, en de instellingen kloppen zeker! Ook zit ik met de vraag hoe je je berichtencentrum op je achtergrond kunt weergeven nadat je iphone is vergrendeld?

alvast bedankt
heb precies hetzelfde probleem als jou! ben dus niet de enige! echt raar alleen me mail doet het verder niks op me iPad...
  #1160  
Oud 13-10-11, 15:13
MikeeW MikeeW is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

heej,

sinds ik iOS5 heb, kan ik geen muziek meer afspelen op mijn iPhone 4. ik kan er via iTunes wel muziek opzetten, maar als ik dan vervolgens op me iPhone kijk is mijn muziek leeg.

wat kan ik hier aan doen?

groetjes
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 10:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 16-08-08 00:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.