Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door insanity83 Echt bizar :S Dus je ontvangt berichten, maar terwijl je toestel in de lockscreen staat krijg je niks te zien? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee ik ontvang niks van geen enkele app!! notificatie center zie ik ook niks staan alleen heel soms een mail maar dat is de enige die het doet. Al me andere apps krijg ik gewoon niks van binnen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ook net de update gedaan echter nu een groot probleem:
Als ik wil herstellen met mijn vooraf gemaakte reservekopie vraagt itunes om een wachtwoord die ik vooraf niet heb ingesteld en waarom ook niet gevraag is. wie heeft hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zit met het volgende. Op veel informatie pagina's zag je in het berichtencentrum ook agenda punten staan voor de komende dagen. Niet alleen van 1 á 2 dagen verder. Ik heb morgen een afspraak staan en de herinnering staat 2 dagen ingesteld en deze is ook niet zichtbaar. Hoe los ik dit probleem op? |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zit met het volgende probleem. Tijdens het herstellen van mijn Iphone krijg ik de volgende melding De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1). Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen? |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met synchen via Wi-Fi
ik heb al in itunes aangegeven dat ik Wi-Fi wil synchen maar dit gebeurt niet en ik krijg steeds de melding op mijn iphone dat mijn computer niet beschikbaar is. Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ben ik de enige die teleurgesteld is met iOS5? Ik had toch graag velen functies die in deze concept presentatie voorkwamen terug willen zien. Ben in tijden niet zo teleurgesteld :\
|
|
|||
|
|||
icloud & twitter inactief op iphone ios5
Citaat:
Opgelost: Na update ios5 waren in iPhone iCloud en Twitter 'grijs' net als mijn emailsettings. Hier reageerde niemand maar m'n vriend vond het antwoord op het forum van iPhone NewZealand: Naar instellingen/algemeen/beperkingen: Accounts op 'sta wijzigingen toe' zetten' Laatst gewijzigd door ZwDrms; 15-10-11 om 10:57. Reden: Opgelost |
|
||||
|
||||
Citaat:
Aangesloten zijn op het lichtnet is dus een essentiële voorwaarde, naast de aansluiting op een Wi-Fi-netwerk.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb iOS5 wel installed maar nu herkent mijn pc/iTunes mijn iPad niet meer...
krijg elke keer dit te zien error when connecting iPad on Twitpic *edit: als ik hem direct op pc aansluit ipv op de monitor, werkt het (voorlopig) wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post714396 Succes ! En als je klaar bent, niet gelijk posten dat je alles kwijt bent, leest eerst de berichten een na |
|
|||
|
|||
Met Reminders heb ik de volgende problemen:
Ik heb een contact adres genaamd Home en een contact adres genaamd Work. In Reminders geeft hij echter aan dat mijn Work adres mijn Home is en andersom dus ook. Dit is nogal storend. Iemand een idee hoe ik dit aanpas? Daarnaast is de afstand niet goed. Ik werk voor een fabriek en ik heb de ingang toegevoegd als adres. Als ik op mijn kantoor zit krijg ik echter constant meldingen die ik moet krijgen als ik weg ben bij mijn werk. Is dit aan te passen? Mijn kantoor heeft niet een eigen huisnummer aangezien het op een afgesloten terrein is. Met de wekker heb ik ook een probleem. De wekkers die ik heb ingesteld dat ze alle werkdagen moeten afgaan werken niet. Deze doen echt helemaal niks, ondanks dat ze op alle werkdagen staan en aan (blauw). |
|
|||
|
|||
Diegene met de fout: iPhone kan niet worden hersteld, This device isn't eligible for the requested build
dit heeft voor mij gewerkt... Met dank aan thunderstorm! Ga naar terminal.app in programma's/hulpprogramma's start terminal.app (is voor de mac) type sudo nano /etc/hosts zonodig je paswoord invoeren.. ga dan met je pijltjes toets (niet met je muis) naar gs.apple.com + ip nummer en verwijder deze. sla op met ctrl -O en druk op enter afsluiten doe je met ctrl-X je kan het testen door in je browser http://gs.apple.com/ te typen, als je een 404 error ziet is het gelukt. download ios 5. start itunes 10.5, druk op herstel met je alt knop ingedrukt en zoek de gedownloade ios 5 |
|
|||
|
|||
Wellicht een idee voor de admins op dit forum om de pre-install vragen en de post-install vragen te scheiden?
Anders word het enorm druk op 1 topic :S en lopen er veel zaken door elkaar hier :S |
|
|||
|
|||
Nog mensen die problemen hebben met de berichtgeving? Heb al de apps aangeduid die in het berichtencentrum moeten verschijnen maar enkel mijn mails komen er op.. Krijg zelf geen notificatie meer als ik een facebookmail/whatsapp bericht krijg, en de instellingen kloppen zeker! Ook zit ik met de vraag hoe je je berichtencentrum op je achtergrond kunt weergeven nadat je iphone is vergrendeld?
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Hi luitjes,
IOS staat erop werkt fijn, ziet er goed uit op zowel iphone als ipad en ben bezig het allemaal uit te zoeken. Wat me we opvalt is dat herinneringen gemaakt op ipad wel te zien zijn op iphone, maar andersom niet en de iphone herinneringen staan ook niet op icoud, die van de ipad wel. Heeft iemand misschien al ontdekt hoe dat werkt, sync via icloud staat gewoon aan met herinneringen aangehinkt op alle omgevingen........ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heej,
sinds ik iOS5 heb, kan ik geen muziek meer afspelen op mijn iPhone 4. ik kan er via iTunes wel muziek opzetten, maar als ik dan vervolgens op me iPhone kijk is mijn muziek leeg. wat kan ik hier aan doen? groetjes |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|