Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dendirk Vraagje, Als ik een container met apps open doe dan vouwt hij mooi uit, als ik deze weer wil dichtschuiven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit werkt bij mij ook niet meer helaas. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet je 100% zeker dat het een 3rd generation is?
Voor de iPod Touch 2G is het iOS level nog steeds 4.2 (en jij geeft aan dat je ook nog steeds op 4.2.1 zit; volgens mij was voor de 3G allang 4.3 beschikbaar). Hier zie je de huidige beschikbare levels op de server(s) van Apple (die overigens nog steeds smeulen..): iOS Firmware ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 15:52 ---------- Ik zie net dat jij een iPod Touch met 8GB hebt, dan kan het géén 3G zijn maar moet het een 2G zijn. De Touch 3G bestaat alleen in de 32 of 64GB varianten... zie hier: Identifying iPod models Voor de 2G is het max iOS level 4.2, dus kun je het zo vaak proberen als je wilt, maar het zal niet werken... sorry... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ios 5 geupdate zonder problemen, alleen duurt het terugzetten van m'n apps nu al zo'n 2 uur
|
|
|||
|
|||
De foto's van mijn contactpersonen staan na de iOS5 update helemaal door elkaar haha. Opnieuw syncen met Facebook werkt niet.
Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Ben ik trouwens de enige die het nieuwe 'muziek' icoontje echt enorm lelijk vind? Ik vind het jammer dat de iPod app weg is..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dank voor de antwoorden! p.s. Indeed....wat een kasnloos icoon met een enorme c-merk uitstraling.... |
|
|||
|
|||
Wat een gedoe met dat updaten! Krijg nu error -48
|
|
|||
|
|||
Heb mijn telefoon net naar iOS 5 bijgewerkt. Wat een verschil tov 4.3.5! Veel sneller en stabieler. Ik heb alleen een vraagje, ik kan de app Kiosk niet in mapjes plaatsen. Dat stoort mij het enige.
|
|
|||
|
|||
Nope, 2G... je bent niet de enige die daar "ingetrapt" is: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0
Het is een 2G omdat ie 8GB groot is. "Echte" 3G's zijn er alleen met 32 of 64GB, niet met 8GB... Ik heb er zelf ook zo eentje, die ik helaas niet naar een hoger iOS level dan 4.2.1 kan tillen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hoe voeg ik widgets/info toe aan het notificatie centrum?
|
|
|||
|
|||
Issues rond lancering iOS 5
Ik ben benieuwd naar de ervaring van anderen. Bij mij werkt alles bijna prima, alleen mail in Lion OSX 10.7.23 blijft problemen geven en Fotostream via iPhoto zorgt ervoor dat iPhoto blijft crashen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 4 vandaag geupdate, alleen krijg ik mijn foto's en muziek niet terug op de telefoon. Heb opnieuw gesynchroniseerd en ook een reboot gegeven zonder resultaat. Heeft iemand tips??
|
|
|||
|
|||
Oke hellpp... Iemand die hier verstand van heeft? Ik heb net de iOS 5 gesinstalleerd op mn ipad , nuwil ik de reservekopie terugzetten maar moet ineens een wachtwoord invoeren, maar die heb ik helemaal niet ingesteld! Whatthee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De enige oplossing is goed nadenken of geen wachtwoord invoeren en op enter drukken of een spatie en dan op enter rammen ^^ |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb sinds woensdag (12-10-11) die nieuwe IOS 5 op mijn Iphone 4 staan. Het werk perfect op een ding na! Als ik iMessage aan zet bij instellingen, zet ie zich zelf weer terug in enkele seconden, terwijl die het wel al heeft gedaan. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes Sjors |
|
|||
|
|||
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 17:06 ----------
[/COLOR] Citaat:
Ik heb het zelfde, alleen op mijn Ipad.... Op mijn Iphone staat de foto's en muziek wel... Synchroniseren met mijn Mac helpt niet |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt alleen het ophalen van mails niet meer naar behoren, krijg steeds de melding dat de account "naam" door een ander apparaat wordt gebruikt en dat het ophalen van de mail is mislukt.
Hebben anderen daar ook last van en wat is er aan te doen? |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|