Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mindchaoz Nu had ik, zeg maar, een stuk of 350 apps op mijn iPhone staan. Op mijn Mac had ik ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah!
Wat blijkt? Na de update gebruikt de iPhone meer opslagruimte! Als je dus een hele volle iPhone hebt, zoals ik dan is er niet genoeg schijfruimte om de backup compleet terug te zetten! Resultaat: error -34! Jezus Apple, zeg dat gewoon in je dialoog!!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben nu alle apps die ik ooit heb gekocht allemaal aan het downloaden op mijn mac... Gelukkig ben ik zo slim geweest om, voordat ik aan deze upgrade-ellende begon, allemaal screen-foto's te maken van alle apps (waar ze stonden, inhoud van de mapjes etc).. Dus ik kan straks (als die apps op mijn mac staan) weer lekker handmatig alles op z'n plek gaan zetten.. Wel klóte wat betreft sommige savegames... Ach.. Ik ben jarenlang Windows gewend geweest.. maak me er niet zo druk om eigenlijk. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In het iTunes venster dien je op je toestelnaam te klikken. Je ziet dan in het hoofdvenster een aantal tabbladen verschijnen. Klik dan op het tabblad Apps. Staan daar wel alle Apps aangevinkt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het probleem is dat ik alle apps van mijn mac heb gegooid... Ze stonden op mijn iPhone, dus waarom ook nog op mijn mac. Ik had gehoopt dat als ik een reservekopie zou maken van mijn iPhone, dat hij kijkt welke apps ik allemaal op mijn schattige iPhone heb staan en waar ze precies staan... De iPhone kan na een herstel automatisch al die apps weer downloaden.. Zo zou het moeten werken toch? Lijkt me niet te moeilijk toch? ... Blijkbaar wel, voor Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het uiteindelijk via de laptop van mijn vriendin gedaan en het is gelukt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is best handig als je je iTunes opnieuw installeerd op je Mac ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 02:22 ---------- Ow wat erg, was het toch echt locaal gebonden probleempje dan Maar beter dat het nu weer werkt Veel plezier ermee ! |
|
||||
|
||||
Alles gelukt na tiental keren geprobeerd. Maar staat erop.
Nou heb ik 1 probleem, mijn emails trekt hij allemaal opnieuw naar binnen heb nu in totaal 221 berichten staan en onderaan de lijst staatnog eens: Laad meer berichten 2.567 berichten in totaal, 221 ongelezen. Wat moet ik hiermee??? Alles verwijderen 1 voor 1 of heeft iemand een goede oplossing om dit sneller te doen??????????????
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je ontvangt toch de mails van iPhoneclub? Ik wel iig. Anders ff je mail account inschakelen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaja, daar staat alleen niets meer. En ik had voor de update juist alle aankopen nog eens overgezet EN bij de update een reservekopie gemaakt. Ook ik heb 300+ apps dus ze allemaal apart gaan binnenhalen betekent dat ik serieus ga overwegen om terug naar Nokia te gaan. Lang zo leuk niet als Apple maar ook lang niet zo onbetrouwbaar. Zelfs de apps die ik zakelijk gebruikte zijn als ik ze terughaal twee maanden data kwijt - en dat terwijl ik nota bene een reserve kopie maakte voor ik begon EN ik een abo had op mobile.me. Dus ik ging voor safe - dacht ik. Mensen wat een slechte zaak. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik ben het dan met de mensen eens, want notifier maakt het wel makkelijker. Zo kon ik bijvoorbeeld direct vanuit mijn lockscreen het toestel opdracht geven om mijn mails binnen te halen. En zodra die binnen waren kreeg ik aantallen te zien in de lockscreen notifier |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is allang bekend dat er vrijwel 1 richtings verkeerd is tussen iTunes en iPhone... Tenzij de apps een nieuwere versie zijn synchroniseerd iTunes deze en worden de oude versies op je computer geupdate... Maar ach.. 300+ apps... je kan ze moeillijk allemaal tegelijk gebruiken toch? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 02:51 ---------- Anyways, mensuh, ik gaat slapen. Voor degene dien nog bezig zijn, succes toegewenst ! Welterusten een ieder ! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|