Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij ging het de 2e keer goed, nu alles aan het syncen. 1e keer een verbindingsprobleem....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij ging het de 2e keer goed, nu alles aan het syncen. 1e keer een verbindingsprobleem.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
yow,
ik probeer te updaten naar ios5 maar lukt absoluut niet, krijg foutcode 3004, heb ook alles gelezen van het hosts bestand, maar heb mijn hosts bestand per ongeluk verwijderd :s weet iemand waar ik het hosts bestand voor een mac kan vinden? thnx |
|
|||
|
|||
Oh laat maar, las hierboven dat ik een app moest downloaden en dan zou de rest het ook weer doen en dat is nu gelukt
|
|
|||
|
|||
Het is mij nog steeds niet gelukt
|
|
|||
|
|||
Wel komisch dat elk probleem al 1020384 x gemeld is en mensen nog steeds vragen of iemand een idee hebt...
De servers zijn overbelast, probeer het morgen ochtend |
|
|||
|
|||
ff naar je appstore gaan apps update of een app downloaden 1 van de 2 net wat van toepassing is en dan doet alles het weer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou kunnen helpen. |
|
|||
|
|||
He mensen,
Inmiddels heb ik iOS5 draaien op mijn iPhone. Echter, die van mijn vriendin krijgt de bekende foutmelding van "an error occured" na het uitpakken van het bestand. Nu lees ik hier veel reacties met "blijf proberen" en "na 40x lukte het me eindelijk", ik wil ook blijven proberen, maar nu is mijn vraag: Elke keer als ik op "werk bij" druk dan gaat iTunes een reservekopie maken, wat ongeveer 30 min tijd in beslag neemt. Ik heb het nu 5 keer geprobeerd. Omzeilen jullie die weg? Zo, ja hoe? Bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit is echt zwaar ***. ik moet mijn ipod helemaal herstellen alleen zelfs dan krijg ik een fout, fout 3014 iemand een idee wat dat is ??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pfffff herstellen lukt ook niet , iphone leeg en zelfs nu hersteld hij niet
|
|
|||
|
|||
ik ben nu bij herstel van ipod controleren. Ik duim duim duim want hij is verder dan eerst toen kwam hij bij herstel controleren bij apple XD misschien deze keer i hope so
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:15 ---------- YEAs nu is hij al bij ipod software herstellen het gaat degoeie kant op :_ |
|
|||
|
|||
hij is hem nu eindelijk aan het instaleren, elke keer fout 3194, heb windows updates geinstaleerd en pc opnieuw opgestart en nu doet hij het, weet niet of dit puur geluk is.
|
|
|||
|
|||
bijna eind balkje plzz geen eror
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:17 ---------- nog steeds geen error en is al weer verder ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 23:18 ---------- YEAS het herstellen is gelukt omg ik ben zo blij nu eens kijken |
|
|||
|
|||
zo maar eens zoeken naar unthetered jailbreak
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
YES het is gelukt bam bam bam. Je moet het gewoon blijven proberen en dan kom je er een keer door nu de instellingen
|
|
|||
|
|||
deze topic heeft nu al 47 pagina's. Verstandig om het even eerst snel door te nemen voordat je weer een foutmelding toevoegt.
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|