Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dbtje Ahhh yesss hij is bezig met terugzetten Zal wel even duren, maar godzijdank! was echt bang dat alles helemaal mis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ios 5 er nu een uurtje op staan en ziet er goed uit. Nu nog ff kijken hoe het gaat met de batterij 😜
|
|
|||
|
|||
Wat een drama is dit zeg. Ben nu ook aan het herstellen vanaf een reservekopie en hij geeft bij resterende tijd 'ongeveer een uur' aan. Net zelfs ongeveer 2 uur.
|
|
||||
|
||||
Computer opnieuw gestart vanaf een partitie waar iTunes nog niet geupdate is en nu krijg ik niet eens iOS 5 te zien maar 4.3.5 als nieuwste versie.
Hopelijk kan ik daarmee wel mijn iPad weer tot leven brengen...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Meet een beetje geluk vind je een oplossing.
|
|||
|
|||
Als het goed is geeft itunes vanzelf aan dat hij aan het terugzetten is.
Is een beetje onduidelijk want op de iphone zie je dit verder niet. Mijn apps werkten pas allemaal weer goed nadat het terugzetten en synchroniseren helemaal was voltooid. |
|
|||
|
|||
Oplossing IOS5 error 3200
1. Start i-tunes
2. maak eerst een reservecopy van je i-phone en maak de kabe lnaar de PC los. 3. druk de home en power off key tegelijk in. 4. laat als het display zwart wordt alleen de power off key los 5. laat nu na 10 sec de home toets los. 6. verbind de i-phone middels de kabel met de computer. 7. de i-phone start nu automatisch op. 8. volg de aanwijzingen op het scherm. succes er mee. |
|
|||
|
|||
Ik krijg de volgende melding : de iphone kan niet worden hersteld .an internal error occurred .......... Help help
|
|
||||
|
||||
wat is nou weer code 3194???
|
|||
|
|||
Twee keer geprobeerd te updaten vanaf mijn mac met 10.5 itunes. Het downloaden van IOS5 is gelukt en ging vrij snel. Echter bij het bijwerken naar de iPhone gaat het mis.
Nu maar eens op mijn werklaptop de hele zaak opnieuw proberen onder Windows xp grrrr. Als dat lukt...... Inmiddels wel spijt dat ik er tomtom en 3000 mp3 op heb staan, elke backup duurt een half uur of langer. Laatst gewijzigd door nadorst28; 13-10-11 om 01:00. |
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus helpt niet. Het is gewoon puur geluk denk ik. De US is inmiddels ook thuis van school en werk, dus nog meer overbelasting van de apple server.
We blijven proberen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb al op apple hun website alle stappen gecontrolleerd, firewall uitgezet, antivirus uit, alle programma's van apple verwijderd en herinstalleert, niets. Mijn iphone 4 blokkeert nu ook volledig. Geen herkenning in iTunes. Dit is wel ****ed up |
|
|||
|
|||
Heb nu ios 5 Veel apps zijn nu weg maar die komen toch allemaal langzaam vanzelf terug?
|
|
|||
|
|||
bij mij constant een andere foutmelding kan iemand mij aub helpen ben al 4 uur bezig en iPhone komt telkens op dat 'connect to iTunes' scherm terecht en krijg hem niet meer normaal in gang pls kan er iemand mij helpen? moet morgen gaan werken en heb echt mijn iPhone nodig als gps.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2x iphone 3GS. Ik wist van te voren dat er problemen zouden zijn bij sommige. Daar heb ik op gewacht. Daarna ga ik pas updaten.
Wat ik mij afvraag, is de 3GS nog wel snel genoeg voor IOS 5? Ik zit nu met beide op 4.3.5 en dat draait soepel. Ik vraag mij alleen af of IOS 5 niet te zwaar is voor een 3GS. Ervaringen???? |
|
|||
|
|||
Beste mensen
Bij mij heeft vliegmodus ook gewerk Misschien hebben jullie daar wat aan... |
|
|||
|
|||
Zoek op oplossing in dit forum.
Groeten, Paul |
|
|||
|
|||
Juist zo moet het gaan.. maar je moet niet reservekopie van iCloud kiezen maar via iTunes.. dan iCloud configureren. voortaan kan je dan iCloud gebruiken voor de backup van je iPhone/iPad.
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|