Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Dat is aan de hoge kant en dat zal je nu geweten hebben ja er zitten ook goede plus punten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En nu foutcode: 3014
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier is mijn telefoon nu ook mee bezig, kan ondertussen me telefoon gewoon bedienen. Het terugzetten van de apps duurt in mijn ogen wel erg lang; is dit normaal?
|
|
||||
|
||||
Ik krijg foutcode 1630 als ik op update druk :-/
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja het probleem is opgelost denk ik, update werkt eindelijk!
|
|
|||
|
|||
Ik probeer het nog 1 keer, en anders morgen weer een dag! Krijg op m'n iPad 2 de hele tijd dat er een onbekende interne fout optreed en dat de ipad niet hersteld kan worden. Staat geen code bij niks... Heb niet zo veel geduld met dit soort dingen dus 1 laatste poging, anders ga ik dalijk met dingen gooien waar ik later spijt van krijg
Succes met updaten iedereen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb je te weinig ruimte op je harde schijf waar alles van iTunes geïnstalleerd is. Heb ik nl ook gehad, schijf opgeruimd em toen werkte het wel
Fout 3200 btw is kwestie van blijven proberen, servers van apple krijgen teveel requests binnen en er staat dus "file" zeg maar. |
|
|||
|
|||
fout 3200
Zeker 10 keer geprobeerd voor ios5 te installeren.Steeds fout 3200.vliegtuigmodus uitgeschakeld en direct gelukt.dat wil ik jullie laten weten.was het toeval of niet? try it out!!!
|
|
||||
|
||||
EDIT; was te vroeg blij....... snap het niet alles deed hij nu perfect en dan opeens weer die rot foutcode 3200.Terwijl alles tot de laatste controle goed ging. Klopt dit wel................????
|
|||
|
|||
Ik krijg de mijne niet gerestored, elke keer springt het apple logotje weer in beeld.. Moet ik hem per se in die DFU mode zetten, of gaat iTunes dalijk vanzelf weer met mijn iPhone verder?
|
|
|||
|
|||
fout 3149
geen jailbreak
iOS4.3.5 iphone 3GS. windows; al geupdate alle verbindingen verbroken behalve iphone, pc , muis en toetsten bord. maar helaas steeds krijg ik de zelfde fout, ook een fout zoals fout 5000? heel raar. tips en hulp? |
|
|||
|
|||
Als ik met een gedownloade firmware wil upgraden krijg ik fout 3002 en als ik wil herstellen krijg ik 3200... Hebben deze beiden dezelfde oorzaak?
|
|
|||
|
|||
3200
Beste allemaal,
ik had ook 6 keer de 3200 fout, 1x onder bewerken, voorkeuren, geavanceerd cache op nieuw instellen. Hierna werkte het meteen, bij wie ook? |
|
|||
|
|||
Ik weet hoort hier eigenlijk niet thuis maar krijg steeds mailtjes dat er nieuwe berichten zijn hier in het forum en die wil ik niet help?
|
|
|||
|
|||
steeds ook error 3200, zag op macrumors dat servers overbelast zijn, en inderdaad, na de zoveelste keer proberen, nu de melding, dat er geen kontakt met de updateserver gemaakt kan worden, dus is te druk...
van de week gewoon nog eens proberen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit echt in servers van Apple, wordt meer en meer verteld op internet. |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|