Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kinckx2 En we zitten opnieuw al aan de herstel... Hopelijk geen foutmelding... We kruisen de vingers Ik heb het herstel echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij schakelt zich of uit, of het apple logo komt meteen. Mijn iTunes herkent mijn iPhone op het moment ook niet. |
|
|||
|
|||
Internal error als ik mijn iPad 2 wil updaten. Staat alleen geen foutcode bij.
Iemand? |
|
|||
|
|||
ja oke, maar hoevaak moet ik die 3194 fout wel niet krijgen, ben al vanaf 20:00 uur bezig en krijg alleen maar de 3194 fout te zien.
|
|
|||
|
|||
Niemand problemen met uitgaande icloud smtp server?
|
|
|||
|
|||
Na 4 pogingen is het eindelijk aan het lukken. Na de 3e mislukte poging (error 3200) kreeg ik van m'n collega de tip om m'n iPhone in Flight mode te zetten. Dat ging meteen als een speer. Doe er je voordeel mee.
/me is overigens ervan overtuigd dat nu duizenden tegelijk de authenticatie-servers van Apple aan het bombarderen zijn met requests. Geef dus niet op en probeer het later opnieuw. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi, hier ben ik weer, hetzelfde probleem bij mijn ipad2, het lijkt wel als itunes bij apple gaat controleren het dan mis gaat....... Ik word er toch wel een beetje gek van, al uren met ip4 bezig en nu ook niet lukken bij de ipad
Weet iemand raad, of heeft het toch met overbelasting apple te maken? |
|
|||
|
|||
Bij herstel je iphone in de vliegtuigmodus zetten, iphone krijgt dan geen contact met appleserver, ios5 wordt vervolgens geïnstalleerd
|
|
|||
|
|||
al zoveelll keren geprobeerd , fout code 3200 .
Als het zo verder duurt ga ik door de week nog ns proberen maar hoe kan ik mijn vorige software 4.3.5 er terug opzetten zodat ik mijn iphone toch kan verder gebruiken ?? |
|
|||
|
|||
De newsstand is nog niet beschikbaar of ligt dat nu toch aan mij?!
|
|||
|
|||
Citaat:
Poging 5 start nu. |
|
|||
|
|||
ik ben in de tussen tijd maar lord of the rings gaan kijken op rtl 7...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apps staan er allemaal weer op hij is nu de muziek aan het terugzetten.
Als ik echter een app opstart, valt deze meteen weer weg. De apple apps doen het wel, maar third-party apps niet. Ze blijven wel in het multitasking screen staan, maar ze starten dus niet op. Enig idee wat dit kan zijn? ========= Opgelost. Heb 1 update (soundhound) binnengehaald, en nu doen alle apps het weer (?!).
|
|||
|
|||
Weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maargoed.
heb men ipad 2 nu gejailbreakt op 4.3.3, kan ik deze gewoon updaten naar ios 5? ik weet dat alle jailbreakdingen weg zijn, maar met ios5 heb ik de meeste niet meer nodig. |
|
|||
|
|||
DFU uitgezet via beschrijving (20 sec home + power knop).
Resultaat: apple logootje, erna: die cirkel (zandloper van apple). Dit wisselt zich af. Iemand enig idee of dit normaal is? Hoe kan ik restoren? Heb op itunes een reserve kopie gemaakt, maar hij herkent mijn iphone niet (meer). |
|
|||
|
|||
Wie weet hoe je je iTunes Wi-Fi sync kan bewerkstelligen? Hij blijft bij mij grijs met daronder de melding "Sync wordt hervat als ****-PC beschikbaar is. Help?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: problemen met update- en herstelwaarschuwingen oplossen Kopje 4. |
|
|||
|
|||
Dag luitjes,
Het doet me deugd dat ik niet de enige met Problemen zit tijdens het updaten! Nee just kiddin... Ik heb na de veel gehoorde foutcode 3200 nu een andere gekregen. Na 3 uur ploeteren stond eindelijk iOS 5 op me toestel. Logischerwijs was ik helemaal in me nopjes en wilde om het helemaal af te maken me reserve kopie (van vandaag) op me toestel knallen. Dit ging vrij voorspoedig tot tegen het einde ik de volgende melding kreeg: "Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het herstellen van deze iPhone (-50)." Een karige melding if you ask me want heb geen idee wat dit betekent en al helemaal geen idee wat ik moet doen. Dit wordt nog is versterkt door het feit dat de melding blijft komen bij herhaalde pogingen. Heeft iemand hier toevallig een idee en/of oplossing voor? Het betreft een iPhone 4, oude versie was 4.3.5, nog nooit gejailbreakt en iTunes draait op een laptop met Vista. Bij voorbaat dank, Roy Laatst gewijzigd door eiFoonvier; 12-10-11 om 23:58. Reden: Typo |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|