Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb me itunes al in flight modus staan, maar bij het controleren van de software bij appel krijg ik gelijk de 3194 fout....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb me itunes al in flight modus staan, maar bij het controleren van de software bij appel krijg ik gelijk de 3194 fout.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
laat je hem elke keer weer opnieuw een reserve-kopie maken? niet nodig!
|
|
|||
|
|||
Ruim 4 uur bezig geweest mijn iphone 3GS te updaten naar ios 5
eindelijk gelukt zonder fout meldingen wel mis ik een aantal foto's maar goed die staan ook nog wel op de pc verder ios 5 maar eens verkennen en wachten op de JB
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De update naar 4.3.5 ging toen zonder problemen. Nog andere dingen die ik over het hoofd kan zien? |
|
|||
|
|||
weet iemand nu al hoe 3200 kan worden opgelost???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijkkk gelukt.
Maar ik had ios 5 toch beter verwacht ? |
|
|||
|
|||
ik had precies hetzelfde en nu wil de iphone telkens bij het opstarten IOS5 installeren maar komt niet verder... Dit is echt geweldig
|
|||
|
|||
Dit is toch té bizar voor woorden?! (lees: 'tragisch slecht')
Zonder Steve gebeuren er ongelukken!! Zit nu al 2 uur op foutcode -50 bij het reservekopie maken na het downloaden. Morgen weer een dag. #fail |
|
|||
|
|||
Probleem gehad via Wi-Fi. Opgelost vie bedraad kabel netwerk. Denk dat itunes firewall instellingen niet goed door heeft...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Na het verwijderen van deze app waren beide bovenstaande probs opgelost. Nu heb ik echter na het maken van de reservekopie de melding gehad dat een herstel niet mogelijk was omdat de servers van Apple niet beschikbaar waren. Update werd dan afgebroken. Ik ga dus geen risico nemen en gewoon een paar dagen wachten met updaten. Ik vrees dat er vandaag al genoeg iPhones in bakstenen zijn veranderd... |
|
|||
|
|||
zijn er mensen die last hebben van error 21?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
elke keer aan het eind krijg ik. de ipod kan niet worden bijgewerkt onbekende fout (3002)
|
|
|||
|
|||
ander usb poort geprobeerd...
ios5 is present |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag ik 3 uurtjes tijd 10 jaar ouder geworden.
Ik zou er bijna een blackberry van kopen! Sjongejonge. |
|
|||
|
|||
Hi Charon,
Hoe bedoel je verwijzen naar Gs. apple.com ? Waar kan ik dit aanpassen ? |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|