Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dbtje @royvierwind: Bedankt! Nog meer mensen die op itunes-reservekopie hebben gedrukt ipv icloud reservekopie? Ik ... nu vollop bezig apps terugzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IOS 5
Ik heb denk ik geluk gehad kwam er net in één keer doorheen maar een maatje van je me heeft de hele avond geprobeerd en kwam er na 23 keer pas doorheen.
Het is gewoon een kwestie van blijven proberen en geluk hebben. |
|
|||
|
|||
oke mensen sorry paar keer boos gereageerd werd sago van maar 100 op herstellen gedrukt te hebben heb ik hem eindelijk!!! blij zijn
|
|
|||
|
|||
erro 3014 wtf xd
|
|
|||
|
|||
@Mrdeeds: ik heb nu op itunes reservekopie terugzetten geklikt en nu krijg ik een scherm: verbind met itunes. maar mn iphone was al verbonden. Moet ik nu opnieuw stekkertje eruit halen en dan er weer in doen? Of gaat dan alles mis als ik hem nu ontkoppel?
|
|
|||
|
|||
hi luitjes, gelukt lijkt idd een server probleem bij apple iOS 5 staat om mn IP4, nu op toestel instellen en dan mn ipad proberen, succes allemaal...........
|
|
||||
|
||||
Ik ben zonder overdrijven al bij poging 53 ondertussen.
|
|||
|
|||
Hoe moet reserve kopie terug zetten na update...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ging bij mij goed. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is nu eigenlijk het grootste probleem?
Het herstellen van mijn iphone, zodat ik weer ios 5 kan gana proberen te installeren, of het installeren van ios 5 zelf? |
|
|||
|
|||
volgens mij heb ik wat ondekt , als het balkje gaat laden (installeren) zie je halve wegen het balkje heel langzaam terug
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik baal echt enorm! Omdat er een fout was met mn reservekopie (foutmelding 5000 geloof ik) ben ik nu 7 dagen aan smsjes, fotos en whatsapp berichten kwijt!
|
|
|||
|
|||
Krijgen sommigen van jullie ook de melding "This device isn’t eligible for the requested build"? Heb het nu met mn iPhone en iPad
|
|
|||
|
|||
Ahhh yesss hij is bezig met terugzetten Zal wel even duren, maar godzijdank! was echt bang dat alles helemaal mis zou gaan
|
|
|||
|
|||
ik moet dertien minuten wachten want ipod is aan het herstellen xd
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|