Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Meer mensen die hun andere apps niet meer kunnen gebruiken?? Als ik er namelijk 1 aan klik springt hij gewoon weer terug naar het gewone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer mensen die hun andere apps niet meer kunnen gebruiken?? Als ik er namelijk 1 aan klik springt hij gewoon weer terug naar het gewone scherm.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die regel staat niet eens in me Host file ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wtf is fout 3014
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb m'n iPad 2 nu ook op ios5, maar kan bij de instellingen niet in m'n mail, contacten en agenda. Springt er direct weer uit. Ook bij iCloud kan ik contacten niet aanvinken, springt er dan ook direct weer uit. Iemand een idee of zelfde ervaring?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het nu begint te lukken, na 4h zweten is het me gelukt!
Veel geluk!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En staat er straks alle apps en gegevens (sms, contacten etc ) nog wel in de Iphone??? |
|
|||
|
|||
hou vol t lukt echt een keer.....
|
|
|||
|
|||
Tegen de tijd dat de update erop staat zal er ook wel een untethered jailbreak zijn -_-'
|
|
||||
|
||||
Ik heb eindelijk ios5 erop. Nu krijg ik de melding dat ik een locked sim heb. Normale code werkt niet meer, iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Nope hij is al helemaal klaar....Daarom begrijp ik het niet..Alle andere dingen zoals bellen, smsen, alles wat er standaar op zit doet het wel maar de dingen die ik gedownload heb via de appstore doen het niet.
|
|
|||
|
|||
Is IOS 5 nog altijd snel op een 3GS? HELLPPP!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb of het got forum gelezen dat dit probleem verdwijnt nadat je een niet-standaard-Apple-app heb geupdate via de AppStore! For example soundhoud, Facebook etc
|
|
|||
|
|||
weet iemand wat itunes error (3004) is ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zeker al 40 x geprobeerd, maar nog steeds niks. pufffff wordt er niet goed van
|
|
|||
|
|||
zoals hierboven staat eens aan uit zetten mss. Ik kan nog niet testen want vollop bezig maar k merk idd juist t zelfde probleem nu !
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|