Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone67 jazeker... Dan ga ik dat morgen proberen(lig nu in bed). Maar is het (als de error niet weg gaat), ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone doet helemaal niets meer!
Heb eerst geupdate naar itunes 10.5, toen moest ik mijn laptop opnieuw opstarten dus dat heb ik gedaan. Toen ben ik ios5 gaan downloaden maar kreeg ik 3x de foutmelding, maar overal stond blijven proberen dus dat heb ik maar gedaan! En ineens krijg ik de hersteloptie van itunes, dat ik mijn iPhone eerst helemaal moet herstellen voordat ik iets anders kan doen. Dat probeer ik, maar dan krijg ik steeds een andere foutmelding. En nu maakt hij ineens helemaal geen contact meer met itunes of wat dan ook. Het enige wat hij doet is het appeltje op het scherm geven, dan een tekentje van laden, dan wordt het weer zwart en dan weer een appeltje enz. en zo gaat het nu al dik een uur.. Hij reageert helemaal nergens op! H E L P ! |
|
|||
|
|||
als je een error krijgt dan kun je op informatie klikken zodat je kan zien wat de melding(error) betekent i.p.v. elke keer te vragen wat die foutmelding is.
misschien een idee? iOS: problemen met update- en herstelwaarschuwingen oplossen hierbij de link |
|
||||
|
||||
Heb ik weer. Hij update niet naar iOS5 op m'n iPhone 4. Ik heb eerst alles voor Mac/iTunes gedownload. Is geïnstalleerd. Daarna update gedownload. Maakt hij steeds een reservekopie en krijg na het "installeren": De iPhone 'iPhone van xx' kan niet worden hersteld. An internal error occurred.
Iemand een idee? :S |
|
|||
|
|||
Fout 3004: als de stappen uitgelegd in Fout 3000-3009 het probleem niet oplossen en u gebruikt een Mac, kunt u fout 3004 mogelijk oplossen door iTunes te stoppen en het volgende commando in te voeren in de commandoregel: dscacheutil -flushcache.
|
|
|||
|
|||
ik heb het 10tal keer geprobeerd en net laatste keer ging het goed alles werd uitgepakt en begon met installeren maar dan opeens een foutmelding...
nu pakt itunes me iphone niet en hij reboot steeds vanzelf.. het draaiende cirkeltje verschijnt, dan appeltje en daarna balkje begint te laden en sprinkt weer naar het draaiende cirkeltje... iemand een idee? hamer ofzo? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Fout 3200 kan worden veroorzaakt door dat de gebruikersvoorwaarden voor de app store nog niet zijn bevestigt.
Eerst apps updaten en dan updaten naar ios 5 |
|
|||
|
|||
Bestanden kwijt
hallo mensen,
Is het echt waar dat je na het installeren al je foto's, apps en contactpersonen kwijt bent? dat je gewoon weer begint met een lege iphone?? zit daar niet zo op te wachten :S |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus weghalen zou niks uit moeten maken. |
|
|||
|
|||
Heb het probleem gevonden er stond nog 1 update in de appstore open had alles al geupdate voor dat ik ios5 der op ging zetten maar waarschijnlijk is tijdens de upload een nieuwe update uitgekomen van een bepaalde app op me iphone. En nu die app geupdate is doet alles het weer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zorg er gewoon voor dat je een reserve kopie hebt. |
|
|||
|
|||
is het een fout van Apple of zijn hun servers niet voorzien op zo'n grote "opkomst"
|
|
|||
|
|||
Als app's niet werken: app downloaden uit store en alles werk idd terug!!
|
|
|||
|
|||
krijg continu error 3014 ik zal blijven op herstellen duwen en anders morgen naar de winkel en het probleem eens voorleggen
|
|
|||
|
|||
Help! Al mn apps doen het niet meer Hij is helemaal klaar, heb nu ios 5, maar alleen de standaard apps doen het nog, de rest die ik er zelf op had gezet doet niks meer opnieuw aanzetten helpt ook niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog even gekeken, maar zie ook bij 'voorkeuren > apparaten' mijn oude backup niet meer staan. Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Yeh finally! hij doet het, Apple zou wel iets gefixt hebben.
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|