Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) pfffff na 4 keer nog steeds niet what the ****!! komtie er vanavond nog wel op te staan ofniet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pfffff na 4 keer nog steeds niet what the ****!! komtie er vanavond nog wel op te staan ofniet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als je een backup hebt in iTunes is het inderdaad veilig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dag mensen,
Heb dit probleem nu aantal keer gedaan, heb intotaal 5x geprobeerd achterelkaar, na de 4de poging kreeg ik blauw scherm met een fout van msrcp.sys dat heeft met Microsoft Windows te maken, daarna heb ik mijn telefoon weer op iTunes aangesloten en 5de x voila hij kwam door de error heen. Mijn pc ge-reboot, (2x) Succes. |
|
|||
|
|||
Eindelijk , na vele malen de error 3200 ben ik de reservekopie aan het terugzetten, nog ongeveer 10 minuten en benieuwd of alles er nog op staat! IOS 5 here i come!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
DEZE HEB IK OP EEN ANDERE SITE GEVONDEN: http://www.limera1n.cc/2011/10/download-ios-5-ipsw-firmware-iphone-4.html SUCCES (HEB HEM HIER ZELF NIET VANDAAN, MAAR GEWOON VIA ITUNES, GEEN GARANTIES DUS) |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn iPhone 4 uiteindelijk in DFU gezet.
En dan op herstellen (met shift): iOS 5 Steeds de foutmelding 3200... Kan ik nu toch er terug 4.3.5 erop zetten? Daarnet ging het goed verder en toen het 3/4 gedaan was... Terug foutmelding... |
|
|||
|
|||
Het is echt een kwestie van overload op de servers...
Ik heb het nu 20x gedaan ofzo en hij lijkt nu te lukken..... zie progress bar en een appeltje Vliegtuig modes zetten etc. helpt volgens mij niet... het is blijven proberen of wachten totdat het wat rustiger wordt op de server(s)! |
|
|||
|
|||
eej bedankt.
Ik drukte bij ios 4.3.5 op downloaden en bijwerken en toen kwam er pop up van ios 5 dus hij is nu bezig. Het duurt nog 3 uur. Ik ga maar eens naar boven.. ik laat mijn ipod en laptop aanstaan dus. we will see. Hopelijk valt pc niet ondertussen uit jamergenoeg kan ik ipod nu niet mee naar boven nemen haha cya ik kom vanaaf vast nog wel effe kieken |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier...
DFU & Recovery geprobeerd geen succes! |
|
|||
|
|||
steeds weer opnieuw reservekopie duurt wel lang zit nu al op de 5e keer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu nog dienen imessage nog aan uit geraken want dat lukt me ook nog niet . |
|
||||
|
||||
//Diverse discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me vertellen waar ik de instellingen van het berichtencentrum kan wijzigen?
Agenda staat er nu en dat wil ik niet. |
|
|||
|
|||
Bij mij echt raar ..eerst naar fabrieksinstellingen , toen reservekopie en nu apps terug ben benieuwd of ik nu echt ios5 heb maar dat merk ik over enkele ogenblikken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
unknown error
Ik kreeg ook een unknown error en kan nu helemaal niets meer met mijn iPhone. Ik heb mijn iPhone net twee weken en hij staat nu op het scherm dat ik hem aan iTunes moet koppelen. Dat heeft echter geen effect. Niets doet het meer.
Ik heb inmiddels alle software van Apple van mijn laptop verwijderd en opnieuw iTunes geinstalleerd maar ook dat heeft geen effect. |
|
||||
|
||||
ik heb de update geinstalleerd en de reservekopie is terug gezet, nu blijft mijn ipad echter al zeker 5 minuten op het apple boot logo hangen, is dit normaal?
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|