Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Ik krijg deze melding...? geen foutcode! Kan niet worden hersteld....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Ik krijg deze melding...? geen foutcode! Kan niet worden hersteld. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eerst kostte het me stuk of 20 pogingen om met de restore te beginnen.. nu inmiddels al 2x nadat telefoon klaar is met flashen dezelfde error
achja, houd je van de straat |
|
||||
|
||||
Als het goed is wijst dat zichzelf uit eenmaal je op iOS5 zit
|
|
|||
|
|||
quote van een ander topic
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is in ieder geval fijn om te zien dat ik niet de enige ben. Hoop dat er snel een oplossing voor aangedragen wordt...
|
|
|||
|
|||
Ik krijg zelfde melding op me Ipad 1 en iPhone4......
Inmiddels wel gelukt om ios 5 op me Ipad 1 te zetten... maar iPhone nog steeds fout meldingen!! Echt zuur dit! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 21:27 ---------- BTW geen idee wat ik heb gedaan om het op me Ipad wel te laten werken... |
|
|||
|
|||
Ik krijg dezelfde foutmelding als bij Jeuke zo snel ik dit met mijn iPad 2 probeer.
Ik denk dat deze iOS release een beetje broken is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik doe is hem wéér in DFU zetten, en wederom proberen te herstellen. Tot nu toe al 10x gedaan, werkt maar niet. Zoals iedereen hier zegt: blijven proberen |
|
|||
|
|||
@WDS001: whatsapp-berichten en smsjes blijven ook bewaard?
|
|
|||
|
|||
van grote iOS5 topic:
Oorspronkelijk geplaatst door rickrick Het probleem van de 3200 error ligt bij de servers van Apple, zover als ik weet. De oplossing is dus niet om de iPhone/iPad opnieuw op te starten of een andere kabel te pakken ofzo, maar gewoon vaak proberen. Dan lukt het vanzelf een keer, zoals hierboven al vaker is gemeld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
update op het bovenstaande: de foutmelding komt er nadat er bovenaan in het Itunes venster staat: Herstel controleren bij Apple.....en dan gaat het fout: foutmelding
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ios 4.3.5 3GS: error 3000
SHIT!!!!
|
|||
|
|||
Dit is wat ik heb gedaan om het voor elkaar te krijgen:
- eerst reservekopie gemaakt. - meerdere keren normaal geprobeerd te updaten. Ipad kan niet worden hersteld - iPad in DFU mode gezet (helpt ook niet) - uit DFU gehaald nadat de ipad opgestart was weer geprobeerd de update normaal te installeren. en tot nu toe werkt het. (is bij mij nu bijna afgerond) |
|
|||
|
|||
Ik heb net via iOS Firmware de versie voor mijn 3GS gedownload. Maar als ik het bestand nu open gebeurt er vervolgens niks. What to do? in itunes duurt het echt te lang
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|