Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook internal error occured op mac, en vriend van mij heeft 3200 op windows Beide een iPad 2 16 GB Wi-Fi White model. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hier ook internal error occured op mac, en vriend van mij heeft 3200 op windows
Beide een iPad 2 16 GB Wi-Fi White model. Ik werk op mac hij op windows. Iemand hulp? of een oplossing? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu dus erg vast in dfu mode denk ik. Ik heb het nu erg vaak geprobeerd maar hij wil niet meer herstellen enzo. Hoe krijg ik hem nu uit DFU mode of geupdatet?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 21:32 ---------- DFU werkt normaal altijd, dus je moet misschien even geduld hebben. Je kan opnieuw uit DFU komen door de homeknop en de standbyknop ingedrukt te houden. |
|
|||
|
|||
op mijn zwarte heb ik hem nu ook binnen se dadelijk de witte en morgen mijn ma haar 3GS (ff afwachten bij anderen of de 3GS niet zoals de 3G vroeger traag word) eropzetten dan en en mijn ipod touch
|
|
|||
|
|||
Ahaa je hebt geantwoord in vorig bericht zie ik. Ik ga dat even proberen
|
|
|||
|
|||
Andere PC proberen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of het je gelukt is.
Na 3x blijft ik de 3200 foutmelding krijgen. Probeer het morgenochtend/middag nog wel een keer. Misschien dat ze dan wel een goede versie online hebben staan .... |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. Alleen heeft ruim 1,5 uur geduurd voordat de firmware binnen was. Als we em nou allemaal nog een keer moeten downen worden de servers alleen maar meer belast.
|
|
|||
|
|||
oplossing
ik had dezelfde fout, (onbekende fout 3200)
maar ik had me Wi-Fi-verbinding uit staan, nadat ik me Wi-Fi-verbinding weer aan had gedaan deed hij het! ik weet niet of dit ook bij jullie werkt? |
|
|||
|
|||
iOS5 foutmelding 3500
Wanneer ik iOS 5 op mijn nog nooit gejailbreakte iPhone 4 te zetten via mijn PC, krijg ik deze foutmelding:
De iPhone 'mijn iphone naam' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (3200) Hij heeft hem wel helemaal gedownload etc. maar als hij hem er dan op gaat zetten dan komt die foutmelding. Wat kan ik hier aan doen? |
|
|||
|
|||
Ik zeg het nog maar een keer: de enige oplossing om de 3200 error op te lossen is om te blijven proberen!
Mij is het nu ook gelukt bij de 15e keer ofzo! |
|
|||
|
|||
Foutcode 3200:
Blijf het proberen, na een paar keer gaat de update beginnen, ligt inderdaad aan Apple! Bij mij is het nu gelukt! Beetje druk nu op de servers....... (-; Ik heb iOS5 eerst gedownload en daarna bijwerken.. |
|
|||
|
|||
Misschien een gekke vraag, maar ik kijk op mijn 3GS iphone bij agenda en er staat nergens meer een plusje om een activiteit toe te voegen, is dit aangepast?
|
|
|||
|
|||
Als jullie nou gewoon even opletten wat er precies gebeurt, dan zie je dat de 3200 foutmelding komt direct na het "software uitpakken" en een of andere check bij Apple op de server. Dát lukt niet, en dus komt er een foutmelding. Al dat geknoei met DFU, airplane-mode, firewalls en al die andere 'slimme' methodes waarmee je (zoals hierboven te lezen is) alleen maar in de problemen komt, hebben geen enkele zin.
De Apple servers staan te roken. Gewoon later nog eens proberen. |
|
|||
|
|||
Het update process van apple is verre van ideaal. iTunes checked bij het updaten van software namelijk bij de apple servers of je deze ook mag installeren. gs.apple.com moet je iig kunnen pingen anders gaat de hele vlieger niet op.
Kan dit niet, of treedt er een time-out op dan krijg je momenteel error 3200. Apple is overbeleast. niet heel gek overigens, maar verre van ideaal. Ik weet niet of je hierna ook een backup kan terugzetten, maar ik zou iedereen aanraden om iig een backup te maken voordat je een update gaat uitvoeren. Succes. |
|
|||
|
|||
en heb je dan geïnstalleerd?
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|