Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update ios5 waren in iPhone iCloud en Twitter 'grijs' net als mijn emailsettings. Hier reageerde niemand maar m'n vriend vond het antwoord op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opgelost: Grijze of 'ghost' iCloud en Twitter in instellingen
Na update ios5 waren in iPhone iCloud en Twitter 'grijs' net als mijn emailsettings. Hier reageerde niemand maar m'n vriend vond het antwoord op het forum van iPhone NewZealand:
Naar instellingen/algemeen/beperkingen: Accounts op 'sta wijzigingen toe' zetten' |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg |
|
|||
|
|||
beste,
ik heb echt wel een probleem, ik was aan het updaten, er komt op dat mijn iphone een reservecopie maakt. Hij start terug op en vraagt of ik van reservecopie wil configureren of gewoon over the air. Nu viel het wel tegen dat de laatste reservecopie die er in de lijst strond 3 maanden oud was. Dus ik ben heel veel belangrijke zaken kwijt. Is er iemand die mij kan helpen. Of is er gewoon niets meer aan te doen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere zaken als foto's, documenten die je op je iphone hebt aangemaakt e.d. niet meer... Muziek e.d. op je computer zal je opnieuw moeten syncen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een snelle vraag:
Mijn zusje heeft een iPod Touch 4G. Ze wilt haar iPod updaten naar iOS 5 maar ze is bang dat ze haar highscores in games kwijtraakt. Gebeurd dit ook als je een reservekopie terugzet? |
|
||||
|
||||
Na 4 keer maal anderhalf uur herstel nog steeds......
De iPhone 'iPhone' kan niet worden gesynchroniseerd, omdat de synchronisatiesessie kan worden beëindigd. HELP |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPod Touch 4G geupdate naar iOS 5. Ik moest een aantal apps opnieuw erin zetten maar bij bijvoorbeeld Angry Birds waren geen scores weg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee heb geen reservekopie teruggezet.
Bij mij is het uitvalpercentage wel omhoog gegaan. Hij staat nu soms op een zwart scherm ineens. Meer mensen last van en ideeën wat ik er aan kan doen? |
|
|||
|
|||
Vandaag voor de zoveelste keer (3 dagen) poging deel 10 gedaan om het te downloaden.
Maar tot heden niet gelukt. Ik krijg elke keer: er heeft zich een prbleem voorgaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw. Nu heb ik het ook zojuist geprobeerd de iphone op vliegtuig modus te zetten!! Maar ook niet. Nu weet ik het echt niet meer. Wie kan mij helpen aub. Saskia |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke iPhone heb je precies? Wel een 3GS of een 4? Als iTunes deze foutmelding geeft: wat voor een verbinding heb je dan thuis? Ben je op dat moment ook wat anders aan het doen zoals downloaden van films of zo? Ik bedoel dus in de hele woning (zet dat dan eens uit, en probeer het nog eens). Groetjes, EJ |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet alleen echt niet meer waar dat was. Iemand anders die het (nog) weet? Ik weet ook niet wat dat doet met je huidige apps/muziek/bestanden/etc.... |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand de Wi-Fi Sync aan de praat gekregen?
Wat ik ook doe, de knop "synchoniseer nu" blijft grijs. Op Ipad en Iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
U ipad/iphone en pc/laptop moeten openstaan ook, anders kunt ge niet synchen, aan de lader hangen hoeft niet. |
|
|||
|
|||
ik heb alles gedaan zoals het wordt uitgelegd. Werkt gewoon niet. Zo te leze op apple forum ben ik niet de enige.
|
|
|||
|
|||
waar is de zoomfunctie
Hallo iphone liefhebbers
Is dit enkel bij mij of is de zoomfunctie verdwenen in de IOS 5 je kan nu wel een raster aanzetten maar had toch liever de zoomfunctie misschien weet iemand hier raad mee groetjes Dirk |
|
|||
|
|||
EDIT: Gevonden!!! Zit er nog wel op. Met twee vingers het beeld vergroten, net als je bij een foto doet als je wilt inzoomen.
Klopt! Ik zie het nu ook. Was me nog niet opgevallen. Niet handig nee. Kan ook nergens vinden waar je kan aanzetten. Dan maar weer camera+ gebruiken. |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|