Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Dan doe je toch iets fout. Want het feit dat je niet kan updaten ligt niet aan de jailbreak. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
tijdens het maken van een reservekopie van deze iphone (43) heeft zich een fout voorgedaan. wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iphone. als u doorgaat haat al het materiaal op deze iphone verloren[B].[B]ik druk dus op doorgaan, dan zie je boven in itunes , software uitpakken. en dan geeft hij op het einde aan. de iphone van herman..... kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. 3194 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Mij hebben ze altijd zitten vertelle dat je nooit mag updaten als je een jailbreak hebt
Behalve als je hem hersteld want dan gaat de jb ervan en zit je ook altijd op de laatste update |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou zeggen, probeer ze alle 2.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Moet je wel een stuk rijden!
@ad9007i: Maakt niks uit |
|
|||
|
|||
hahahaha ! eerst effe dit fixen, wordt er knettergek van!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Update doet het gewoon. Sommige tweaks kunnen bewaard blijven, dus het is alleen maar goed (denk aan batterij percentage op de iPhone 3G). Nu doe ik vaak een restore, simpelweg omdat ik graag met een schone lei begin. |
|
||||
|
||||
Ik ook
En idd dat doet er niet toe Maar je komt het ook niet elke dag tegen dat iemand van fr op deze site zit |
|
|||
|
|||
volgens mij doet hij het, hij is alles aan het herstellen,
ik ben benieuwd. laat jullie het zo weten! |
|
||||
|
||||
Mooi zo! Alles is meestal al bekend, zoek het gewoon op met Google!
|
|
|||
|
|||
haha ik ben niet zo kei daarin,
hij is nog bezig. maar volgens mij moet hij zo werken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 22:19 ---------- hij geeft nu wat anders aan damn!!! de simkaart in deze iphone is met een pin gelocked |
|
||||
|
||||
Denk het ook
Ik was zo blij als ik eidelijk die foutmelding niet meer zag staan wan ik was al een tijdje op ios5 aan het wachten |
|
||||
|
||||
Pincode invoeren... Dat is toch geen probleem?
|
|
||||
|
||||
Heb je zo een oude nokia?
Stel daar in dat je de pincode moet uitschakelen als dit je zou mogen helpen |
|
||||
|
||||
Die van mij had ook gewoon een pinlock, maar als je die op je iPhone invoert, dan moet hij het gewoon doen. En anders de oplossing van ad9007i...
|
|
||||
|
||||
Ja, bij ios4 had ik ook is dit probleem en had dit dan door een oude gsm die ik nog had liggen uitgeschakeld
Maar bij ios5 moet dit toch niet meer voorvallen? |
|
||||
|
||||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|