//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je dit oplost? ios5 op ipad geïnstalleerd, backup is teruggezet, start op in ios5, alle apps als iconen zichtbaar, maar alleen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1321  
Oud 14-10-11, 11:43
krassebas krassebas is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard apps werken niet

Weet iemand hoe je dit oplost? ios5 op ipad geïnstalleerd, backup is teruggezet, start op in ios5, alle apps als iconen zichtbaar, maar alleen de oorspronkelijke apple apps werken, de rest start niet op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #1322  
Oud 14-10-11, 11:49
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Even iPad herstarten?
  #1323  
Oud 14-10-11, 11:50
kap kap is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Had ik ook last van op mijn iPad. Ik heb de apps eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Een heel werk, maar hij doet het nu weer prima
  #1324  
Oud 14-10-11, 11:56
krassebas krassebas is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

herstarten nee geen oplossing, maar dus wel de apps updaten....blijkbaar als ze niet ios 5 zijn starten ze niet op. Had gelijk 16 updates uit te voeren. Niet alle werken nog, maar dat zal aan de apps liggen
  #1325  
Oud 14-10-11, 12:03
Opgezetfan Opgezetfan is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Nu probeer ik naar 4.3.5. te gaan, maar waarom lijkt het erop dat mijn iphone vaststaat? klopt het dat het herstellen heel lang duurt?
  #1326  
Oud 14-10-11, 12:14
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Is het nu serieus niet meer mogelijk om push/berichtgeving (met een schakelaar) uit te zetten? Ik wil 's nachts, tijdens de studie of bijvoorbeeld bij mijn vriendin geen berichtjes van Wordfeud etc ontvangen, maar wel telefoontjes en SMSjes. Dan moet ik het nu dus elke keer voor elke app apart aan- en uitzetten, niet te doen...
__________________
Plus+: Douwe
  #1327  
Oud 14-10-11, 12:27
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krassebas Bekijk bericht
Weet iemand hoe je dit oplost? ios5 op ipad geïnstalleerd, backup is teruggezet, start op in ios5, alle apps als iconen zichtbaar, maar alleen de oorspronkelijke apple apps werken, de rest start niet op.
ik had dat op de iphone en was opgelost na een nieuwe sync
ik die 3x opnieuw gedaan (apps,contacten en muziek)
  #1328  
Oud 14-10-11, 12:29
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Standaard

IOS5 succesvol er op en dan geeft iTunes aan dat er geen SIM gevonden word??

Wie kan helpen?
  #1329  
Oud 14-10-11, 12:47
becosemsaida becosemsaida is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Becosemsaida
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweK Bekijk bericht
Is het nu serieus niet meer mogelijk om push/berichtgeving (met een schakelaar) uit te zetten? Ik wil 's nachts, tijdens de studie of bijvoorbeeld bij mijn vriendin geen berichtjes van Wordfeud etc ontvangen, maar wel telefoontjes en SMSjes. Dan moet ik het nu dus elke keer voor elke app apart aan- en uitzetten, niet te doen...
wi-fi en 3g uitzetten voor de nacht of wanneer het nodig is, werkt goed. Ik gebruik het zo en geen problemen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 10:50 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
ik had dat op de iphone en was opgelost na een nieuwe sync
ik die 3x opnieuw gedaan (apps,contacten en muziek)
Ik had het zelfde probleem, naar een hoop zoeken heb ik toch wel alles opnieuw geinstalleerd. Werk met win7 en heb een folder met alle .ipa en moest het opnieuw installeren. Muziek en fotos gingen wel automatisch. Was een hoop werk maar toch wel de moeite waard.
  #1330  
Oud 14-10-11, 12:56
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klerk559 Bekijk bericht
Vanochtend stond mijn camerabutton in mijn lockscreen, maar nu ineens niet meer.
Hoe kan dat?
Die button krijg je als je de Home toets twee keer indrukt in het lockscreen; staat er niet standaard
  #1331  
Oud 14-10-11, 13:32
lottevg lottevg is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik ben na het udaten naar ios 5.0 zo'n beetje alles kwijt! alle muziek uit mijn bibliotheek en alle apps! Ik krijg ze niet terug! Iemand nog tips? telefoon heeft geen jailbreak.
  #1332  
Oud 14-10-11, 13:41
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door becosemsaida Bekijk bericht
wi-fi en 3g uitzetten voor de nacht of wanneer het nodig is, werkt goed. Ik gebruik het zo en geen problemen.
De gedachte achter Wi-Fi uitzetten snap ik wel, maar 3G uitzetten... als je geen 3G (=UMTS) verbinding hebt, maakt ie via het GSM netwerk (vaak GPRS, anders GSM/WAP) contact met het Internet; is alleen een stuk langzamer.

M.a.w. ook al zet je Wi-Fi en 3G uit, internetverbinding is er toch wel, dus ook notificaties die daar vandaan komen. Lijkt mij dat DouweK verder moet zoeken...
  #1333  
Oud 14-10-11, 13:43
Renk Renk is offline
• iOS 17.3
• 10.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: IJsselstein
Berichten: 5
Standaard iCloud - Mobile me

Overzetten van abo Mobile Me naar iCloud lukt niet.

Te veel aanvragen volgens de site. Had wel betere voorbereiding verwacht eigenlijk.

Tevens zie ik in 'Store' niet de mogelijkheid om muziek te syncen, in de mail die je van iCloud krijgt staat dat wel. Iemand een idee?
  #1334  
Oud 14-10-11, 13:49
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
De gedachte achter Wi-Fi uitzetten snap ik wel, maar 3G uitzetten... als je geen 3G (=UMTS) verbinding hebt, maakt ie via het GSM netwerk (vaak GPRS, anders GSM/WAP) contact met het Internet; is alleen een stuk langzamer.

M.a.w. ook al zet je Wi-Fi en 3G uit, internetverbinding is er toch wel, dus ook notificaties die daar vandaan komen. Lijkt mij dat DouweK verder moet zoeken...
Uhm... je hebt natuurlijk wel de optie om onder Algemeen->Netwerk "Mobiele data" uit te zetten. Dan Wi-Fi ook uit, en dan werkt het wel. Maar 3G uitzetten helpt niet, daar had ik dan wel weer gelijk in

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 13:08 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renk Bekijk bericht
Overzetten van abo Mobile Me naar iCloud lukt niet.

Te veel aanvragen volgens de site. Had wel betere voorbereiding verwacht eigenlijk.

Tevens zie ik in 'Store' niet de mogelijkheid om muziek te syncen, in de mail die je van iCloud krijgt staat dat wel. Iemand een idee?
Volgens mij kun je via iCloud alleen je bij Apple aangeschafte muziek syncen op je devices; niet om het even welke muziek je al bezit uit andere bronnen..
  #1335  
Oud 14-10-11, 14:24
sousji sousji is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
Uhm... je hebt natuurlijk wel de optie om onder Algemeen->Netwerk "Mobiele data" uit te zetten. Dan Wi-Fi ook uit, en dan werkt het wel. Maar 3G uitzetten helpt niet, daar had ik dan wel weer gelijk in

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 13:08 ----------


Volgens mij kun je via iCloud alleen je bij Apple aangeschafte muziek syncen op je devices; niet om het even welke muziek je al bezit uit andere bronnen..
Klopt, staat ook zo beschreven.
  #1336  
Oud 14-10-11, 15:00
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Hoe blij kun je zijn met iets simpels?
Ik vind net, min of meer per ongeluk want uit automatisme, uit dat je nu door de agenda op de iPad naar eerdere of latere weken kunt swipen... heerlijk!
Net ff snel getest op een iPad nog op 4.3.5 en die kon het idd niet.
  #1337  
Oud 14-10-11, 15:09
basjuuh basjuuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Heel heel heel apart. Ios5 gedownload, alles gaat goed, maar hij wil niet activeren....

Hij zegt zonder itunes dat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is... en dan als klap op de vuurpijl als ik het via itunes wil doen (wat hij zelf ook aangeeft) .. zegt hij dat er geen simkaart in m'n telefoon zit haha... zit er gewoon in.

Iphone onbruikbaar oleole.. Iemand dezelfde kuren?
  #1338  
Oud 14-10-11, 15:22
krisb krisb is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard signaalsterkte icoon weg

Na de update naar ios 5 heb ik met mijn bluetooth verbinding in de wagen geen aanduiding meer van mijn signaalsterkte op de display in de wagen. Hoewel ik dus wel de verbonden ben en kan bellen.
Het gaat hierover een Ford Focus uit 2008 met de travelpilot fx navigatie.
Door de weergave van de signaalsterkte wist je meteen dat je verbonden was met je wagen dit mis ik dus wel.

Nog iemand dit probleem? Of enige oplossing?
  #1339  
Oud 14-10-11, 16:08
irma02 irma02 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Na de foutmelding dat mijn sim gelocked was en ik niet met Itunes kon synchroniseren heb ik
gewoon het kabeltje eruit gehaald en opnieuw in de usb poort geplaatst en toen ging hij alsnog de reserve kopie terugzetten.
  #1340  
Oud 14-10-11, 17:39
Duvali Duvali is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

heeeeeee,

ik had een vraagje. Ik heb al meerdere keren geprobeerd mijn iPod Touch 64GB (V4) over te zetten naar IOS 5. Nu moet hij een reservekopie maken. Nu krijg ik al voor de 3de keer tijdens het maken van die kopie een foutmelding. Hij geeft aan: Tijdens het maken van een reservekopie van deze iPod (-54) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan.. - Als u doorgaat zal al het materiaal op deze iPod verloren gaan.

Nu was dus mijn vraag, is het erg dat al het materiaal verloren gaat? Is het dan een kwestie van alles opnieuw synchroniseren of niet?

Alvast bedankt!
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 10:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 16-08-08 00:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.