Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ook.. Erg jammer!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ook.. Erg jammer!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij geeft mijn iphone niet meer weer in iTunes terwijl hij verbonden is met mijn pc. Iphone springt altijd aan op het apple logo en dan krijg ik een ronddraaiend cirkeltje in't midden van mijn scherm, dit al de 4de keer na elkaar.... :s
|
|
|||
|
|||
Hij begint wel op de iPhone te herstellen....maar komt dan in 1 keer weer met foutcode 3200.
Ik zit nu vast in de DFU mode nadat ik het nu 2 keer geprobeerd heb. Iemand tips om er uit te komen of om de update klaar te krijgen? Anders zitten we net als die Blackberries met onbruikbare apparaten |
|
|||
|
|||
Same here.
Maar dan iPhone 4 met firmware 4.3.1 incl jailbreak |
|
|||
|
|||
hallo,
ben nieuw hier. na de hele dag wachten, nu eindelijk ios5! maar ik krijg hem er niet op, error 3200. heb al van alles geprobeerd maar niks lukt. is er iemand die het probleem overwonnen heeft? Let us know. |
|
|||
|
|||
ik had ook de foutmelding. firewall uitgezet en airplane modus aan op de ipad 2 en flink wat keren probeert. nu is t gelukt
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde.
Geen jailbreak dus da's t probleem niet. |
|
|||
|
|||
mij lukt het nog steeds niet met mijn iPad 2
elke keer in error... |
|
|||
|
|||
ik ook ! echt heel erg jammer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
goede avond samen,
hier ook hetzelfde probleem: heeft een reservekopie gemaakt na aan te sluiten op Itunes, zoals altijd, vervolgens IOS5 gedownload. Wanneer Itunes zegt: Ipad voorbereiden voor installatie" zegt hij na enkele seconden: "Ipad kan niet worden hersteld: an internal error occured". tof Gaat om Ipad 1 trouwens ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 21:24 ---------- goedeavond samen, Hier ook hetzelfde probleem: Ipad heeft een reservekopie gemaakt na aan te sluiten op Itunes, zoals altijd, vervolgens IOS5 gedownload. Wanneer Itunes zegt: Ipad voorbereiden voor installatie" zegt hij na enkele seconden: "Ipad kan niet worden hersteld: an internal error occured". tof Gaat om Ipad 1 trouwens |
|
|||
|
|||
Mensen, lees eens: de enige oplossing voor de 3200 error is om het vaker te proberen, het ligt namelijk aan de servers van Apple, die hebben het erg druk. Als je het vaker probeert zal het vanzelf een keer lukken!
|
|
|||
|
|||
Na die error 3200 (herstellen is in itunes voltooid!)
krijg ik een apple logootje op mn tel en begint die zandloper van de iPhone (eerder een raar cirkeltje) te lopen en denkt de telefoon de hele tijd na, heeft dat zin? Hangt al vet lang vast! |
|
|||
|
|||
Krijg een onhelstelbare error bij updaten van een iPad 2...ik denk dat de software gewoon broken is.
|
|||
|
|||
@WDS001: Oke, dankje! dit heb ik nu gedaan. Dus nu moet ik op update klikken. Als ik dit heb gedaan en hij is klaar hoe moet ik de reservekopie dan terugzetten? En waar ergens staat de reservekopie opgeslagen?
|
|
|||
|
|||
kreeg dit ook bij de eerste van de 3 iphones die ik wil updatn nu is hij aan het herstellen hopelijk staat de nieuwe er zodadelijk op
|
|
|||
|
|||
Kent iemand een error 1635? Dit gebeurt wanneer ik op UPDATE ZOEKEN klik in iTunes.
Hoe los ik dat op? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
+ 1 op ipad 2
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je gewoon geduld of geluk moet hebben, aangezien IEDEREEN maar dan ook echt IEDEREEN aan het updaten is.
de Apple servers hebben het een beetje druk,, |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|