Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik krijg deze foutmelding na maken reservekopie op iphone 4 en mijn zoon heeft hetzelfde op 3Gs. Ik op een Mac en zoon met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook ik krijg deze foutmelding na maken reservekopie op iphone 4 en mijn zoon heeft hetzelfde op 3Gs. Ik op een Mac en zoon met Windows. Allebei dezelfde foutmelding.
Update naar 5.0 gaat dus niet lukken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
pfff inplaats van te updaten gaat die hem herstellen alles er weer af kan ik weer een uur gaan zitten wachten tot de reservekopie er weer op staat... wat heb ik een schijthekel aan dat itunes zeg!!!
|
|
|||
|
|||
hij doet het niet krijg de foutmelding 3200, Ik zit al de hele dag te wachten en baal echt. Wat moet ik doen.
|
|
|||
|
|||
en updaten lukt ook niet... krijg dan een foutmelding
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al een oplossing voor foutcode 3200? xs
|
|
||||
|
||||
Als ik wil upgraden krijg ik:
"Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone 'iPhone van Dennis' die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. U moet deze onderdelen overzetten naar uw iTunes-bibliotheek voordat u deze iPhone bijwerkt. Weet u zeker dat u wilt doorgaan?" Ik heb namelijk geen apps meer op mijn mac staan. Wat nu? |
|
|||
|
|||
kan iOS5 niet installeren
nadat ik iOS5 heb gedownload en een reservekopie heb gemaakt staat er ineens:
Tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-48) heeft zich fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met bijwerken? als u doorgaat, gaat al het materiaal op deze iPhone verloren wat moet ik doen? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met de iPhone.... tot 3x proberen (incl. complete herstart van de PC) helpt niet. De link naar meer info gaf geen info ivm onderhoud (http://support.apple.com/error/503.h...ewlocale=nl_NL).
Heel veel mensen hebben er last van lees ik... maar een nachtje slapen en kijken of het morgen beter gaat. Toch zijn er mensen die na een aantal keer wel succes hebben. Maar duurt me allemaal wel een beetje te lang... reservekopie maken (iedere keer weer... is niet meer nodig, die hebben we inmiddels...gewoon updaten graag... zou ik zeggen). Verassing.... ik kom weer langs mijn PC... en hij is apps aan het terug zetten... het ziet er naar uit dat het na een keer of 6 proberen gaat werken... 19u12 gestart.... 22u37... nog bezig... (zonder een indicatie hoe lang dit zou kunnen gaan duren)... de iPhone bleek wat vragen te hebben (zag ik niet vanwege zwart scherm... mogelijk dat de apps daarop wachtten)... 22u48 gereed voor gebruik... Stefan Laatst gewijzigd door Stefan330; 12-10-11 om 23:48. |
|
|||
|
|||
Beste mensen met error 3200:
ZORG ERVOOR DAT JE TELEFOON IN DFU MODE STAAT: Link naar handleiding DFU ik had tijdens de DFU onderstaande error: http://img839.imageshack.us/img839/2788/dfuherstellenwerktniet.jpg Bleef gewoon steeds op 'herstellen' klikken, en opeens: http://img502.imageshack.us/img502/9899/updatenw.jpg Dus gewoon blijven klikken!!! Betreft windows 7 64 bit mocht dat helpen |
|
|||
|
|||
IOS 5 update error
Dag mensen,
Bij het installeren van IOS5 op me iphone 3gs 16gb krijg ik de volgende error: De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3200). Iemand een oplossing? Ik zit op 4.3.3 met jailbreak alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik word werkelijk niet goed. Heb inmiddels al tijden problemen met iTunes. Dat heeft zich uitgebreid naar het synchroniseren van de telefoon. Iedere foutmelding onder de zon nu wel zo'n beetje gehad en iedere oplossing ook wel zo'n beetje geprobeerd. Ipv nu aan het genieten van iOS5, heb ik een mate van frustratie in mijn lijf, waar je een gemiddelde woonwijk mee van energie kan voorzien. Nu de foutcode (-5000) waar ik eerder ook melding 3200 heb gehad en te zien heb gekregen dat de reserverkopie of beschadigd of niet compatibel met de iPhone is..? Help.
|
|
|||
|
|||
help
help aub :tweede x
als ik ios 5 op mnipad 2 will zetten,ik heb em gedownload, en nu zegt ie,: de ipad van ... kan niet worden hersteldthis device isnt eligible for the requested build... wat moet ik doen??? HELP |
|
|||
|
|||
Hoe werkt het als je bijv twitter bij je notifications wilz etten? en ik zie geen notifications op lock?
|
|
|||
|
|||
Ik snap echt helemaal niks van die update :S Mijn broertje wou net zijn ipod updaten naar ios 5, en na het installeren vd update moest de laptop opnieuw worden opgestart. Daarna hebben we de ipod gesynchroniseerd en toen hebben we op bijwerken geklikt. Alleen dan krijgen we een scherm met: "Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPod die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. U moet deze onderdelen overzetten naar uw iTunes-bibliotheek voordat u deze iPod bijwerkt. Weet u zeker dat u wilt doorgaan?"
Hoe moeten we zijn ipod en mijn iphone nu updaten? En staat na de update alles wat er al op stond nog op of moet ik allemaal gekke dingen met back-ups ofzo doen? |
|
|||
|
|||
Ook ik krijg error 3200... ziet eruit als iets structureels.
Misschien die update-geldigheids-controle-server die moelijk bereikbaar is wegens de drukte? Zou ook verklaren dat het bij sommige mensen ineens wel lukt. In elk geval flink balen... ik heb m'n telefoon (net zoals iedereen) morgen gewoon weer nodig. |
|
|||
|
|||
Ik krijg nu ook foutcode 3200....help?
|
|
|||
|
|||
iOS 5 goed geinstalleerd (op iPhone 4) maar nu al bijna uur bezig met ''terugzetten'' van apps''.
Heb ong 225 apps op me iphone staan, is dit normaal? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|