Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bblankendaal kan iemand mijn helpen??? alles gedownload dan pakt ie software uit en dan gaat tel uit en dan geeft ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ga toch maar herstellen, wou ik sowieso al een keer weer doen. Hopen dat dit wel werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik probeer iOS 5 ook te installeren alleen hij wil niet
iTunes 10.5 zojuist geïnstalleerd. iOS5 voor de iPhone gedownload. Na het maken van de reservekopie krijg ik de melding: An internal error occurred. Word ik doorverwezen naar de Apple website, maar daar zijn ze vanwege onderhoud niet te bereiken. Iets met foutcode 3200? Lees nu ergens dat er meer mensen zijn met een iPhone 4 die er last van hebben. Na meerdere malen proberen zou het weg moeten gaan... hope so *gaat nog verder proberen* |
|
|||
|
|||
leuk... krijg een fout melding als ik wil updaten!
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om je iCloud-account te verwijderen (dus naar zoals het was voordat je koos in de setup "ik wil iCloud gebruiken". Ik heb namelijk totaal geen behoefte aan alle functies, Google Mail en Calendar.
Als ik iCloud uit de iPhone zelf verwijder, bestaat het account nog steeds. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik blijf eveneens proberen. Moet je trouwens MacOSX 10.7.2 geïnstalleerd hebben op deze update te doen??? |
|
|||
|
|||
iPad ios 5 update problemen.
Ik heb vandaag mijn iPhone geupdate naar iOs 5 dat ging zonder problemen.
Daarna wilde ik mijn iPad updaten en kreeg ik steeds de foutmelding dat er iets niet goed ging met de update en deze werd afgebroken. (error 3200) ik heb dit 4-5 maal geprobeerd. Daarna heb ik mijn iPad in DFU mode gezet en dit werkte ook niet. Heb de iPAd weer uit DFU gehaald en weer aan itunes gehangen. Nu werkt het wel. Waarom het niet werkte weet ik niet maar als iemand het zelfde probleem heeft probeer het bovenstaande eens. (wel eerst en reservekopie maken) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple zei dat ik geen admin rechten zou hebben, dit is dus gewoon een fout aan hun kant. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Mijn eerste post hier. Ik heb dus een iphone 4 en ben er zeer tevreden over. Zojuist de IOS 5 erop gezet en waw super goed en fijn zeg. Vrijdag krijgt mijn vrouw deze en dan krijg ik de Iphone 4s. Kan bijna niet wachten. Ben erg benieuwd. Ik zal hier vaak te vinden zijn. Groeten Twan |
|
|||
|
|||
ik las dat je moet herstellen als updaten met je iPhone niet werkt, maar ben je dan alles kwijt op je iphone, of deels, of juist helemaal niks?
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij niet, tips? (linkje naar screenshot: http://img839.imageshack.us/img839/2...nwerktniet.jpg ) Betreft windows 7 64 bit, meer mensen die dit hebben? ERROR 3200! |
|
|||
|
|||
Wie weet hoe je kan updaten als je niet voldoende ruimte op je systeem harde schijf hebt. Itunes wil namelijk een reservekopie op de C schijf maken, maar daar heb ik maar 5GB vrij. Op andere schijven in dezelfde pc is meer dan genoeg ruimte.. Kan ik instellen waar de reservekopie opgeslagen moet worden??
|
|
|||
|
|||
Iemand een alternatieve download gevonden? Het duurt hier nog uren..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ios5
Gelukkig nu heb ik hem op mijn iphone staan ben dik tevreden alles werkt uitstekend erg goed zelfs hier.
|
|
|||
|
|||
kan iemand me alsjeblieft helpen ik kan hem niet updaten krijg fout 3200 echt heel vervelend!!!!!
|
|
|||
|
|||
ios 5 probleem
als ik ios 5 op mn ipad 2 will zetten, ik heb em gedownload, en nu zegt ie, va : de ipad van ... kan niet worden hersteld. this device isnt eligible for the requested build... wat moet ik doen??? HELP
|
|
|||
|
|||
Heb identieke foutmelding gekregen, ontgoocheling alom...
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|