Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Door op je updateknop te duiken Dan staat er dit: 'Deze versie van de iPod-software (4.2.1) is de nieuwste versie.'...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In dfu zetten en dan herstellen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
We zouden nu toch in de mail-app gewoon mappen kunnen maken? HOE DAN? Kan het niet vinden..
|
|
|||
|
|||
dat heb ik dus ook! heeft me ipad een reserve kopie etc gemaakt.. duurde het al 40 minuten.. krijg ik een fout melding en bam nu kan alles opnieuw.... ik heb echt altijd problemen met itunes. `
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iTunes en/of de computer even herstarten en kijken of het dan wel werkt. Zoniet de firmware handmatig downloaden via het linkje (dat hier ergens rondslingert) en updaten door middel van shift+update in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 geupdate en ben nu al mijn apps kwijt!
Kan ik dit op de een of andere manier nog herstellen? |
|
|||
|
|||
Hoi, ik had een vraag; ik heb een iPhone 3G, kan ik daar ook iSO 5 op zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal !
ik probeer mijn iphone 4 te upgrade maar dan als ik mijn pakketten aan het uitpakken ben krijg ik een foutmelding . Wat moet ik doen ? Mvg |
|
||||
|
||||
Door een reservekopie terug te zetten. Of door in de App Store op de iPhone naar je aangekochte apps te kijken en diegene die je terugwilt opnieuw te downloaden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar kan je niet updaten maar moet je herstellen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier ook problemen met de kiosk app? Ik kan deze app niet in een folder plaatsen
|
|
||||
|
||||
Herstellen in plaats van updaten. Werkt dat niet dan iTunes en/of de computer afsluiten en opnieuw proberen.
|
|
|||
|
|||
ios5 fout 3200
kan iemand mijn helpen??? alles gedownload dan pakt ie software uit en dan gaat tel uit en dan geeft ie fout 3200 aan?? kan iemand me alsjeblieft helpen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Staat er bij jou in het gekleurde balkje onderin ook dat je iPhone vol is? Ik denk dat dat bij mij de reden is dat ze niet teruggezet zijn... |
|
|||
|
|||
iOS5 op iPhone4 probleem installeren 3194
Tijdens het installeren op mijn iPhone4 16gb geeft iTunes deze fout weer:
Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan: 3194 Heb een iPhone4 16gb 4.3.5 Thetered Jaibreak Wat doe iki verkeerd of hoe moet ik dit oplossen???? HELP!!! |
|
||||
|
||||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|