//

Het grote iOS5 topic

Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Niemand die het antwoord hierop weet? Is het misschien mogelijk om standaard iOS apps achterwegen te laten? Dat je ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1221  
Oud 13-10-11, 18:36
sjors199 sjors199 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Niemand die het antwoord hierop weet? Is het misschien mogelijk om standaard iOS apps achterwegen te laten? Dat je ze in-en uit kunt schakelen zeg maar.
Hallo,
Dat is mij ook opgevallen dat je de functie 'kiosk' , niet in een mapje kan zetten, weet zelf niet of daar een special instelling voor is, om de map onzichtbaar te maken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 16:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
Even een paar vraagjes over iOS 5:
Valt het andere mensen ook op dat ze de ''Kiosk'' niet in een map krijgen gezet?
Iemand meer duidelijkheid wanneer de meeste jailbreak applicaties (denk aan winterboard) geoptimaliseerd zullen zijn voor iOS 5?
iMessage is geïntegreerd in de berichten dienst, hoe herken ik of iemand uit mijn contacten lijst het ook heeft?

Alvast bedankt!
Over de iMessage functie, ik heb toen straks een nieuwe contact persoon toegevoegd, en toen aangevinkt dat deze persoon beschikt over een Iphone. Dan kun je iMessage berichten versturen, ofja als de functie werkt tenminste. Wat bij mij dus het geval is, vind het nog steeds vreemd waarom deze niet werkt bij mij!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1222  
Oud 13-10-11, 18:40
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjors199 Bekijk bericht
Hallo,
Dat is mij ook opgevallen dat je de functie 'kiosk' , niet in een mapje kan zetten, weet zelf niet of daar een special instelling voor is, om de map onzichtbaar te maken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 16:38 ----------



Over de iMessage functie, ik heb toen straks een nieuwe contact persoon toegevoegd, en toen aangevinkt dat deze persoon beschikt over een Iphone. Dan kun je iMessage berichten versturen, ofja als de functie werkt tenminste. Wat bij mij dus het geval is, vind het nog steeds vreemd waarom deze niet werkt bij mij!
De andere persoon moet niet alleen een iPhone hebben, maar ook iOS 5 uiteraard..
  #1223  
Oud 13-10-11, 18:42
sjors199 sjors199 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
De andere persoon moet niet alleen een iPhone hebben, maar ook iOS 5 uiteraard..
Sorry! Klopt inderdaad de andere persoon moet ook beschikken over de IOS 5
  #1224  
Oud 13-10-11, 18:48
ronaldokloos ronaldokloos is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

probeer al 500 x ipohone te updaten maar krijg steeds error code 3194

Fout 3194: los fout 3194 op door bij te werken naar de nieuwste versie van iTunes. "Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build" in de logs van het updateprogramma bevestigt dat dit de oorzaak is van het probleem. Voor meer stappen voor fout 3194 raadpleegt u hierboven: Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build.
  #1225  
Oud 13-10-11, 18:48
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjors199 Bekijk bericht
jaa dat klopt helemaal wat je zegt ! , maar als je een normaal bericht stuurt naar een persoon, die geen iMessage heeft is het tekst balkje groen. Stuur je een bericht (iMessage bericht) dan is het balkje blauw. Hij heeft het gedaan toen straks, en nu niet meer. Ohja, ik ben toen straks naar de winkel geweest om dezelfde vraag te stellen over 'iMessage' toen werd mij verteld dat het kwam omdat er fouten in de IOS 5 zaten, en dat ik de illegale versie op mijn telefoon had staan, terwijl ik die gister avond net als iedereen via Itunes op mijn Iphone heb gezet. Deze beste man zei ook, dat die orginele IOS 5 morgen (14-10-11) pas uit zou komen... Heb deze man even raar aangekeken en verder een fijne dag gewenst, ik weet niet van welke planeet deze persoon kwam, maar niet van de aarde in ieder geval !!! :S :S :S
Dat zijn dus van die mensen die krijgen €1 uurloon en verder weten ze nergens van als hoe ze het klantenbestand kunnen openen [COLOR="SlateGrey"]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Niemand die het antwoord hierop weet? Is het misschien mogelijk om standaard iOS apps achterwegen te laten? Dat je ze in-en uit kunt schakelen zeg maar.
Dat kan in Cydia met Poof! alleen je hebt geen jailbreak...
Verder heb ik ff gekeken bij beperkingen alleen hier staat alleen iTunes

Daarnaast heb ik nog ff een vraag:
Hoe verander je de widgets/info in het notificatie centrum?
  #1226  
Oud 13-10-11, 18:56
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldokloos Bekijk bericht
probeer al 500 x ipohone te updaten maar krijg steeds error code 3194

Fout 3194: los fout 3194 op door bij te werken naar de nieuwste versie van iTunes. "Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build" in de logs van het updateprogramma bevestigt dat dit de oorzaak is van het probleem. Voor meer stappen voor fout 3194 raadpleegt u hierboven: Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build.
had ik ook moet je je host file van windows ff aanpassen, dan herstellen dan werkt het normaal gesproken (:
  #1227  
Oud 13-10-11, 18:56
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldokloos Bekijk bericht
probeer al 500 x ipohone te updaten maar krijg steeds error code 3194

Fout 3194: los fout 3194 op door bij te werken naar de nieuwste versie van iTunes. "Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build" in de logs van het updateprogramma bevestigt dat dit de oorzaak is van het probleem. Voor meer stappen voor fout 3194 raadpleegt u hierboven: Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build.
Zo heb ik 't opgelost: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post715106
  #1228  
Oud 13-10-11, 19:00
florisvanduuren florisvanduuren is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik heb zojuist iOS5 geïnstalleerd waarna er gelijk een reservekopie werd gemaakt. Nu wil ik de gegevens van VOOR iOS5 erop stond weer terugzetten. Is dit mogelijk? Bij voorbaat dank.
  #1229  
Oud 13-10-11, 19:01
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door florisvanduuren Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb zojuist iOS5 geïnstalleerd waarna er gelijk een reservekopie werd gemaakt. Nu wil ik de gegevens van VOOR iOS5 erop stond weer terugzetten. Is dit mogelijk? Bij voorbaat dank.
Ja, reservekopie terugzetten. Je iOS5 zal dan draaiende blijven, al je apps/ contacten/ muziek komt er dan ook weer op te staan.
  #1230  
Oud 13-10-11, 19:13
sstraeter sstraeter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Vanmiddag de update gedaan.. alles doet het, behalve mijn contacten zijn opeens weg.

Heb wel back-up met iCloud gemaakt (volgens mij heb ik gekozen om dit naar mijn computer te doen), maar ik kom er niet uit waar deze nou zouden moeten staan of hoe ik deze terug kan zetten. Het vreemde is dat bij mijn recente activiteiten wel nog enkele namen met nummers erin staan; alleen onder contacten is alles weg.

Google helpt me ook niet verder en gezien ik een beetje een leek ben op dit gebied; can anyone help me?
  #1231  
Oud 13-10-11, 19:15
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sstraeter Bekijk bericht
Vanmiddag de update gedaan.. alles doet het, behalve mijn contacten zijn opeens weg.

Heb wel back-up met iCloud gemaakt (volgens mij heb ik gekozen om dit naar mijn computer te doen), maar ik kom er niet uit waar deze nou zouden moeten staan of hoe ik deze terug kan zetten. Het vreemde is dat bij mijn recente activiteiten wel nog enkele namen met nummers erin staan; alleen onder contacten is alles weg.

Google helpt me ook niet verder en gezien ik een beetje een leek ben op dit gebied; can anyone help me?
reservekopie terugzetten, dan heb je je contacten weer
  #1232  
Oud 13-10-11, 19:19
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. En nu? Ik wil dat ding kwijt (geen jailbreak..)
  #1233  
Oud 13-10-11, 19:20
saver1982 saver1982 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 36
Standaard

ik krijg steeds de melding ERROR 3194. Zal ik het gewoon blijven proberen wat veel mensen steeds zeggen of moet ik iets gaan doen. Ik heb momenteel de ios 4.3.3 jailbreak.
  #1234  
Oud 13-10-11, 19:27
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Viber werkt niet meer bij mij. Hij zegt dat ik mijn psuh-notifications moet aanzetten, heb deze al meermaals aan en uit gezet maar hij blijft er bij dat ik mijn 'push notifications' moet aanzetten.

Heb Viber ondertussen ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, iemand een oplossing/verklaring voor dit probleem?
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #1235  
Oud 13-10-11, 19:35
dolmans4 dolmans4 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

is het niet mogelijk om deze aandelen functie weg te laten, ik vind dat zelf nutteloos..
  #1236  
Oud 13-10-11, 19:54
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saver1982 Bekijk bericht
ik krijg steeds de melding ERROR 3194. Zal ik het gewoon blijven proberen wat veel mensen steeds zeggen of moet ik iets gaan doen. Ik heb momenteel de ios 4.3.3 jailbreak.
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post715106
  #1237  
Oud 13-10-11, 19:59
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dolmans4 Bekijk bericht
is het niet mogelijk om deze aandelen functie weg te laten, ik vind dat zelf nutteloos..
ja in berichtgeving optie in vergrendelscherm uitzetten
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #1238  
Oud 13-10-11, 20:04
TFZ TFZ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible Bekijk bericht
Ja, reservekopie terugzetten. Je iOS5 zal dan draaiende blijven, al je apps/ contacten/ muziek komt er dan ook weer op te staan.
Wat een geweldig systeem toch.... niet!

Gisteravond een reservekopie gemaakt. Vanmiddag begonnen met het updaten naar iOS5.

Alles gaat goed, tot het moment ik mijn reservekopie wil terug zetten. (terugzetten vanaf reservekopie....)

Nou... leuk.. Al mijn apps weg, mijn games incl scores worden niet terug gezet. (zoonlief had smurfs tot rank 24 gespeeld)

Wel de contacten, email adressen, muziek, agenda met afspraken.

Heerlijk systeem toch!

Heeft iemand nog een idee?
  #1239  
Oud 13-10-11, 20:21
sstraeter sstraeter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible Bekijk bericht
reservekopie terugzetten, dan heb je je contacten weer
Zojuist vanuit iTunes een herstel gedaan, maar mijn contacten blijven foetsie! Help!
  #1240  
Oud 13-10-11, 20:23
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lexvo Bekijk bericht
Wat een gedoe met dat updaten! Krijg nu error -48
Error -48 (geen backup gemaakt bij update) blijkt zich bij mij gelukkig min of meer vanzelf op te lossen iOS 5 werd geïnstalleerd en daarna werd mijn eigen backup teruggezet.

Bij mij werkt alles nu gelukkig prima.
Reageren

Labels
ios5 updaten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 10:40
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 16-08-08 00:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.