Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Niemand die het antwoord hierop weet? Is het misschien mogelijk om standaard iOS apps achterwegen te laten? Dat je ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is mij ook opgevallen dat je de functie 'kiosk' , niet in een mapje kan zetten, weet zelf niet of daar een special instelling voor is, om de map onzichtbaar te maken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 16:38 ---------- Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
probeer al 500 x ipohone te updaten maar krijg steeds error code 3194
Fout 3194: los fout 3194 op door bij te werken naar de nieuwste versie van iTunes. "Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build" in de logs van het updateprogramma bevestigt dat dit de oorzaak is van het probleem. Voor meer stappen voor fout 3194 raadpleegt u hierboven: Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Verder heb ik ff gekeken bij beperkingen alleen hier staat alleen iTunes Daarnaast heb ik nog ff een vraag: Hoe verander je de widgets/info in het notificatie centrum? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb zojuist iOS5 geïnstalleerd waarna er gelijk een reservekopie werd gemaakt. Nu wil ik de gegevens van VOOR iOS5 erop stond weer terugzetten. Is dit mogelijk? Bij voorbaat dank. |
|
|||
|
|||
Ja, reservekopie terugzetten. Je iOS5 zal dan draaiende blijven, al je apps/ contacten/ muziek komt er dan ook weer op te staan.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag de update gedaan.. alles doet het, behalve mijn contacten zijn opeens weg.
Heb wel back-up met iCloud gemaakt (volgens mij heb ik gekozen om dit naar mijn computer te doen), maar ik kom er niet uit waar deze nou zouden moeten staan of hoe ik deze terug kan zetten. Het vreemde is dat bij mijn recente activiteiten wel nog enkele namen met nummers erin staan; alleen onder contacten is alles weg. Google helpt me ook niet verder en gezien ik een beetje een leek ben op dit gebied; can anyone help me? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. En nu? Ik wil dat ding kwijt (geen jailbreak..)
|
|
|||
|
|||
ik krijg steeds de melding ERROR 3194. Zal ik het gewoon blijven proberen wat veel mensen steeds zeggen of moet ik iets gaan doen. Ik heb momenteel de ios 4.3.3 jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Viber werkt niet meer bij mij. Hij zegt dat ik mijn psuh-notifications moet aanzetten, heb deze al meermaals aan en uit gezet maar hij blijft er bij dat ik mijn 'push notifications' moet aanzetten.
Heb Viber ondertussen ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, iemand een oplossing/verklaring voor dit probleem?
|
|||
|
|||
is het niet mogelijk om deze aandelen functie weg te laten, ik vind dat zelf nutteloos..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteravond een reservekopie gemaakt. Vanmiddag begonnen met het updaten naar iOS5. Alles gaat goed, tot het moment ik mijn reservekopie wil terug zetten. (terugzetten vanaf reservekopie....) Nou... leuk.. Al mijn apps weg, mijn games incl scores worden niet terug gezet. (zoonlief had smurfs tot rank 24 gespeeld) Wel de contacten, email adressen, muziek, agenda met afspraken. Heerlijk systeem toch! Heeft iemand nog een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Error -48 (geen backup gemaakt bij update) blijkt zich bij mij gelukkig min of meer vanzelf op te lossen iOS 5 werd geïnstalleerd en daarna werd mijn eigen backup teruggezet.
Bij mij werkt alles nu gelukkig prima. |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|