Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die een bundled iLife'11 hebben? Hetprobleem is nl dat mijn photostream niet werkt aangezien ik eerst iphoto moet updaten, aangezien deze bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die een bundled iLife'11 hebben? Hetprobleem is nl dat mijn photostream niet werkt aangezien ik eerst iphoto moet updaten, aangezien deze bij mn nieuwe mac kwam is die niet aan mn apple-id gekoppeld en kan ik hem daarom niet updaten... Ben nu al dag aan het mailen met mac-support maar die sukkels beweren dan je via normale software moet updaten, heb ze screenshot gestuurd van mn software update okis en een van macstore met 3 updates wachtende...
Is er hier wel iemand die wel weet hoe dit werkt? Hoe koppel ik mn bundled iLife'11 aan mn apple-id? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
toch vind ik Imessage niet,hoe start ik dit?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand toevallig een afbeelding van hoe het menu van een iPod Touch generatie 3 na de iOS 5 update eruit ziet? Want bij mij staat het anders
|
|
|||
|
|||
Iemand die 2 photostreams heeft in z'n iphone ? ipv 1 ?
|
|
|||
|
|||
@maltje:
Instellingen,berichten, imessage aan zetten. Wat vroeger alleen sms is is nu sms plus imessage. Wanneer je iemand smst die ook ios5 draait staat er een tekstballom in het blauw, als ie ander os dan ios5 draait is ie geoen en dus een normale sms |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt het ook met 3G of enkel Wi-Fi? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb sinds woensdag (12-10-11) die nieuwe IOS 5 op mijn Iphone 4 staan. Het werk perfect op een ding na! Als ik iMessage aan zet bij instellingen, zet ie zich zelf weer terug in enkele seconden, terwijl die het wel al heeft gedaan. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes Sjors |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ook aan mijn scanner liggen, natuurlijk.. |
|
|||
|
|||
thanks daar zocht ik naar!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelieve die link te deleten aub! I' |
|
|||
|
|||
Nog mensen met notificatieproblemen? Die van mij is opgelost namelijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij de instellingen van het toetsenbord kan je nu ook trefwoorden ingeven, bv ikz = ik kom zo. Zo kan je verschillende trefwoorden koppelen aan zinnen. Was dat bij ios 4 ook al zo ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand enig idee waarom ik sommige nummers niet kan afspelen in itunes? Het ene nummer doet ie prima en de ander gaat zo voorbij. Bij ios 4.3.5 had ik dit niet
|
|
|||
|
|||
Heb dit net zo een beetje zitten uitproberen en werkt wel lekker. Ik heb nogal een lang email adres, nu kan ik "pdr" als trefwoord ingeven en dan vult die gewoon (als een of andere login in safari) mijn volledig email adres in
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|